Sunday 18 December 2011

Inspirational citati za nastavnika

Dobar citat uvijek osvjetljava svoj dan. I za jedan jednostavno ne razumijem što i kako to lijep osjećaj kada netko dolazi više nego poznati mene odjekuje moje vlastite misli u dobro zaobljena, mudar citat. Izreke često su oni nuggets mudrosti koji dobro da nas gura dalje i pomoći nam plima tijekom teško vrijeme. Often citati nas inspiriraju učiniti nešto drugo, to natjecati se naši junaci ili na drugi način, dobiti naše lijen pušaka s kauča i raditi dok nešto vrijedno. Isti je slučaj s ovim poznatim inspirational citati za nastavnike. Dakle, ako ste učitelj i nisu stvarno super osjećaj o tome što radite u životu, ili treba malo gurnuti u vašim naporima kako bi se kvalificirala kao učitelj, onda možda i nakon što prolazi kroz ove teške i smiješno inspirational citati za učitelje će pružiti Vam neophodno gurnuti će vam pomoći da se osjećate bolje o tome što učiniti! Dakle ovdje su neke inspirational citati za nastavnike. Čitajte na za učitelja citati.
Kratki inspirational citati za nastavnika
Neke smiješne citate, neki ozbiljan. Some sarkastičan, a neki grobu. Neki poznati citati, a neki ne toliko poznat. Neki duhoviti citati, a neki glup, ali netko ipak poznati. Ovdje su neke inspirational citati za nastavnike. ; Što plemenitije zaposlenja ili više vrijednih države, nego čovjek koji upućuje diže generacije ~ Marcus Tullius Cicero; Oni koji su dobro educirati djecu više biti poštovan od roditelja, samo za te dao život, one umjetnost živi dobro. ~ Aristotel, rijetko je bilo znanje dati zadržati, ali za priopćavanje, milošću ove bogate dragulj je izgubljen u skrovitosti. ~ Biskup Hall, učimo od nastave. ~ James Howell, to je vrhovni umjetnost učitelja probuditi radost u kreativnog izražavanja i znanje. Alberta Einsteina ~, Za mene, obrazovanje je jedan od vodećih od ono što već postoji u učenika duše. ~ Muriel Spark, devet desetina obrazovanja ohrabrenje. ~ Anatole France, čujem i ja zaboraviti. Vidim i ja sjećam. Radim i ja razumijem. ~ Kineska poslovica; Obrazovanje je prijenos civilizacije. ~ Will Durant, da podučavaju je naučiti dvostruko više. ~ Joubert Josip; Budite otvarač of vrata, kao što dolaze poslije tebe. ~ Ralph Waldo Emerson, a osrednji učitelj govori. Dobar učitelj objašnjava. Vrhunska učitelj pokazuje. Veliki učitelj inspirira. ~ William Arthur Ward; ste nagrađivanja učitelja slabo Ostanete li uvijek učenik. ~ Friedrich Nietzsche, ako se dijete ne može naučiti način na koji učimo, možda bismo trebali učiti na način uče. ~ Ignacio Estrada, Daj mi ribu, a ja jesti za dan. me naučiti kako riba i ja jesti za doživotno ~ Kineska poslovica; Sto godina od danas neće biti važno što moj bankovni račun, vrsta kuću sam živio u, odnosno vrste automobila ja vozio. . . . ali u svijetu maybe različite, jer sam bio važan u životu djeteta. ~ Kathy Davis, San počinje učitelj koji vjeruje u vas, koji tegljača i gura i vodi do sljedećeg platoa, ponekad vam poking s oštrim štap zove istina. ~ Dan Umjesto toga, umijeće podučavanja je umjetnost pomoći otkrića ~ Mark Van Doren, veliki učitelji suosjećaju s djecom, poštujem ih, i vjerujem da svatko ima nešto posebno koje mogu biti izgrađen na. ~ Ann Lieberman, učenje By ćete naučiti, učeći ćete naučiti. ~ Latinski poslovica; Pregledom starih učimo nove ~ Kineska poslovica, sve bi trebalo biti kao jednostavan kao moguć, ali ne i jednostavnije. ~ Albert Einsteina, Podučavanje je struke koja uči svih ostalih zanimanja. ~ Anonymous; Good teachers are costly, but bad teachers cost more. ~ Bob Talbert; Tko se usuđuje naučiti nikada ne smijemo prestati da učiti. ~ John Cotton Dana, pa ići dalje, pin jedan ili dva od tih inspirational citati za nastavnike na vašem stolu. "Uvjeravam vas da na ovaj način, vi ćete se osjećati puno bolje o sebi, tko ste i što radite!

No comments:

Post a Comment