Thursday 27 October 2011

Riječi na sebe opisati

Postoje mnoga područja u život danas, gdje ćete biti zatraženo da se riječima opisati. Bilo da je facebook profil, bilo koje druge socijalne umrežavanje web-mjesto ili posao intervju, od vas će biti zatraženo da se opisati u nekoliko riječi u više navrata. Ideja ovdje je biti originalan i kreativni, a ne dati isti stari vožnji mlin odgovore da svatko drukčije daje. Trebate stand out od ostatka gomile, i koristeći neke kreativne riječi za opisivanje sebe je način na koji je svakako uspjeti.
Svatko zna da trebate usredotočite na pozitivne aspekte vašeg osobnosti ovdje. Kada netko pita vas da sebe opisati vam ne ide im reći da ste lijeni slob koji oversleeps and sneers na svi drugi (čak ako je istina), što ljudi žele čuti je kako ste sadrzaj urednost and idealizam, i kako sve što dodir pretvara u zlato. Ukratko, morate sugarcoat sve što vam kažu. Pročitajte više o uvođenju govore o sebi.
Sada, ovo je malo ciničan način gledanja na stvari, ali neka je vidjeti neke kratak pregled o tome što možete reći kada vas netko pita za riječima da se opisati.
Odgovor # 1: Ja sam živahna i rezonantan osoba donosi radost u svakoj sobi da sam ležala stopala u. Gdje god putujem, pretek slijedi, i ja želim ništa više nego da bude jedini uzrok neograničenu radost u svačijem životu.
# 2 Odgovor: Ja sam ljubavnik idealistički i ništa mi se svidi više nego biti dio uzajamno korisnih produktivan krug, gdje je moj nesumnjive sposobnosti su sredstva za sve na cjelinu.
Odgovor # 3: Ja sam prilagodljiv i avanturistički pojedinac koji uzima veliki ponos u svoju sposobnost za rad u timu i motivirati sve one oko mene ponuditi svoje najbolje kako bi se ispunili zajedničke ciljeve.
Svi ovi linije zvuk vrlo ugodan i atraktivan, ali ako čitati između redaka vi svibanj naći da odgovor # 1 implicira da pojedinca uvijek želi biti centru pažnje, odgovor # 2 ističe da pojedinca uvijek će pokušati i štrajk cjenjkati sa netko drugi, i odgovor # 3 pokazuje da pojedinac će ukrasti kredit za tuđe hardwork. Kao što sam spomenuo, ovaj svibanj biti malo ciničan za neke slijediti. Vi svibanj također željeli odgovoriti na ova pitanja kviz o sebi.
Riječi da se opiše
U svakom slučaju, kada su se opisuju što je potrebno da se usredotočite na svoje prednosti i svoje sposobnosti, nego svoje nedostatke i slabosti, i morate biti jake volje i prikazati povjerenja kad vas netko pitanja o njima. Kada se odabiru riječi za sebe opisati na životopis morate govoriti o svojim timskih sposobnosti, te kako možete raditi u različitim sredinama čak i kada su pod pritiskom i stresa. Stvar jest uvjeriti potencijalne Regrut koju bi stati u dobro s organizacijom, i ne bi biti razoran utjecaj. Pročitajte više o tome kako sebe opisati.
Razgovori su na drugom mjestu gdje se često se pita za riječi da se opisati. Morate biti taktičan i diplomatskih u takvoj situaciji i birajte riječi vrlo pažljivo. Riječi da se opisati u intervjuu trebaju razgovarati o tome kako možete dokazati da se imovina i what kvalitete možete donijeti na stol. Svatko voli pozitivne i ljudi entuzijasta, i ako oni vide ove osobine u vas, oni sigurno će vas zaposliti. Pročitajte više na posao intervju savjeta i posao intervju pitanja i odgovora.
Riječi da se opiše na socijalne umrežavanje sučelja treba biti zabavno i ćaknut, i treba biti originalni što je više moguće. Dođite s inovativnim opis sebe da naglašava činjenicu da baš kao da se zabavite. Razgovarajte o vašim interesima kratko, jer let's face it, svi kao što je slušanje glazbe i gledanje filmova. Biti izvorni i biti kreativni, inače te jednostavno ćete biti još jedna cigla u zidu. Vi svibanj također željeli naučiti kako napisati jedan esej o sebe.
Razmislite pažljivo o riječima na sebe opisuju da se odlučite, jer ove riječi će vam definirati i stick s vama neko vrijeme. Procijeniti situacija koja sebe naći u, i dodati dodir humora skladu s tim.

No comments:

Post a Comment