Thursday 13 October 2011

Falling in Love Citati i izreke

Teško je shvatiti da ste pali u ljubavi sa svojim ljubljenim. Ne mogu reći točno, sigurno, kada je zapravo da ste se zaljubili. Međutim, ova misterija čini cijelo iskustvo vrlo šarmantna i lijepa. Ako niste doživjeli taj osjećaj, sljedeći citati o zaljubljenosti će vam pomoći razumjeti ljepota. A oni koji su ga doživjeli, te pada u ljubavi citati i izreke jednostavno će donijeti osmijeh na vaše lice!
Falling in Love Quotes za Njega
Samo sam mislio na vas nekad i danas, a ja samo nikad nije prestala.; ~ Anonymous
Voljeti znači živjeti s posebnom smisao, cijeniti sve što je tamo. , Da imaju, ili će se održati s tim poseban osjećaj, znati da će uvijek stalo!; ~ Bambi Kuntz
Voljeti čovjek je poput ljubavi prema sport divi najviše, to je težak posao, uzima puno vašeg vremena, ali je vrijedan uzimajući vruće, znojav i uzrujao!; ~ Anonymous
Čovjek se zaljubi u svojim očima, žena kroz svoje uši.; ~ Woodrow Wyatt
Znate kada su otkrili svoj Princ zato što ne samo da imaju osmijeh na vaše lice, ali u svom srcu te!; ~ Anonymous
Ako sam nikad ste upoznali, ne bih vam se sviđa. Ako nisam vam se sviđa, ja ne bih vas ljubav. Ako sam ne volim, ne bih vas propustiti. Ali nisam, ja ne, i ja ću.; ~ Anonymous
Imate otvorio zatvora vrata moje ženstvenosti. I svi strast koja je nezadovoljan u meni za toliko godina, skočio u divlju bezobzirni oluja bezgranično kao more.; ~ Emma Goldman
Falling in Love Quotes za nju
Želim učiniti s tobom ono što proljeće radi s trešnje stabla.; ~ Pablo Neruda
Pada u ljubavi s nekim neće uvijek biti lako ... Ljutnja ... Suze ... Laughter .. To je kada želite biti zajedno usprkos svemu. To je kada se doista drugog voljeti. Siguran sam da od toga.; ~ Anonymous
Prvi put sam te vidio, znao sam da je to istina, a ja bih te voljeti zauvijek, i to je ono što ću učiniti.; ~ Anonymous
Moj verziju pada u ljubavi je granica psihotičan. Treba izbjegavati na sve troškove. Get opsjednut. Ne mogu zaljubiti i funkciji u isto vrijeme. All-trajati. Tunel vizija. Euforična.; ~ Graham Norton
Istinska ljubav je čaroban. Vi ste čarati po meni, i bez obzira koliko teško sam probati, ja nikad ne mogu činiti se za ljubav itko osim vas!; ~ Anonymous
Zaljubljivanje nije produžetak nečije granice ili granica, to je djelomično i privremeno kolapsa od njih.; ~ M Scott Peck
Falling in Love Citati iz filmova i pjesme
Postoji nekoliko bezvremenski zaljubljivanja citati iz pjesama i filmova koji su poznati i ljubio po svima. Sljedeće su takvi zaljubljenosti citati i izreke:
Gledajte, ja jamčiti da će biti tvrd puta. Garantiram vam da na neko vrijeme, jedan ili oba od nas je gonna želi izaći iz ovu stvar. Ali ja također jamči da ako ja ne vas da se moje, ja ću to požaliti na ostatak mog života, jer znam, u mom srcu, ti si samo jedna za mene.; ~ Runaway Bride
Ja sam lud za tebe,, Touch me jednom, a vi ćete znati da je istina, a ja nikada nisam htjela nikome ovako,, to je sve potpuno novi, vi ćete to osjetiti u moj poljubac, a ja sam luda za vas, ludi za vas.; ~ Crazy for You (Madonna)
Ako volite nekoga se to kaže, to kaže upravo tada, naglas. Inače trenutak samo ... you prolazi ...; ~ Moj najbolji prijatelj's Wedding
Ja padam na tebe, a to san mogao ostvariti,, i da se osjeća toliko dobar pada u vas.; ~ Falling Into You (Celine Dion)
Nisam imao ništa bolje učiniti da se vikend, pa sam odlučio zaljubiti.; ~ Djevojka iz susjedstva
Jednom riječju, to je sve što je rekao; Somethin 'u svoj glas me zbog okrenuti glavu., Vaš osmijeh, samo me zarobljen I ti si bila u mom budućem koliko sam mogao vidjeti, a ja ne znam kako se dogodilo, ali to se dogodilo još uvijek Ti me pitao da li ja te volim, ako uvijek ću.; ~ Ti me imali od Hello (Kenny Chesney)
Nadam se da ste uživali čitajući ove zaljubljenosti citati i izreke. Također možete voljeti čitanje zaljubljenosti citati. Nakon svega ljubav je jedan od najbolji osjećaj na svijetu koji bi trebao biti iskusni barem jednom u životu. Ovdje je jedan od najboljih svih zaljubljenosti izreka:
Oznaka pravog zaljubljena je da se zaljubite u prvi i pipati razloga kasnije.; ~ Shana Alexander

No comments:

Post a Comment