Friday 28 October 2011

Kratki citati

Kažu da velike stvari dolaze u malim pakiranjima, a to je vrlo istinito kada je u pitanju ove kratke citate iz nekih od najpoznatijih ljudi širom svijeta. Neki od njih će vas nasmijati, neke će vas plakati, a tu su još neki koje će vas potaknuti da je cilj viša.
Kratki Funny Quotes, Savjet je kao ricinusovo ulje, lako dati, ali je strašno da se. - Josh Billings, ja ya reći kada sam bio klinac, sve što sam znao da je odbacivanje. Moje yo-yo, ona nikada nije došao natrag! - Rodney Dangerfield; Tko je otkrio smo mogli dobiti mlijeko od krava, i što je on misli da je radio u to vrijeme? - Connolly Bill, prvi liječnik mi je rekao dobra vijest: bio sam idući u imati bolest nazvana po mene. - Steve Martin a neki cause radost gdje god odu, drugi kad god odu. - Oscar Wilde, uvijek sam želio otići u Švicarsku kako bi vidjeli što vojska radi sa onima malen crveno noževima. - Billa Connolly; mogu odoljeti sve osim napasti - Oscara Wildea, Pročitajte više na:; Funny Citati i izreke, Crazy Izreke, citati Kratki Ljubav, Tamo gdje je ljubav tu je život. - Mahatma Gandhi, Ljubav je ozbiljna mentalna bolest. - Plato; Ljubite svoje neprijatelje, jer vam grijehe. - Benjamina Franklin, ako suditi ljudi, nemate vremena da ih vole. - Majka Tereza, Ljubav ne čini svijet ide 'round. Ljubav je ono čini vožnju isplatiti. - Franklin P. Jones, Recite mi koji vas ljube, a ja ću ti reći tko si. - Kreolski poslovica, ne postoji lijek za ljubav, ali ljubavi više. - Henry David Thoreau, a jedina nagrada za ljubav je iskustvo ljubavi. - John LeCarre; Pročitajte više na:; Short Slatka Love Quotes, Love Quotes, Short Izreke o životu, Kad sam bio dječak Dead Sea je samo bolesna! - George Burns; Samo život živio za drugoga je život učinim smislenim. - Albert Einstein, u tri riječi mogu suma gore sve sam naučio o životu. To ide na. - Robert Frost, Svrha života je život svrhu. - Robert Byrne, nadam se životu nije velika šala, jer ja ne razumijem. - Jack Handey, pored troškova života to je još uvijek popularan. - Kathy Norris, Ljubav: privremenog ludila, izlječiv sklapanjem braka. - Ambrose Bierce, Pročitajte više na:, poznati citati o životu, kratki citati o životu, kratki citati o čvrstoći, pokušajte probajte dok ne uspjeti .. ako ne uspije jednom onda uništi sve dokaze o tome da ste pokušali! - WC Fields, a cilj života živi u skladu s prirodom. - Zenon; Kako smo provesti dane naše, naravno, kako ćemo potrošiti naše živote. - Annie Dillard, Život je jednostavan, to je samo ne jednostavno. - Autor nepoznat; Ljudi sumnjati što reći, ali oni će vjerovati što radite. - Lewis Cass, nikada razmotriti mogućnost neuspjeha, kao čeznuti kao te ustrajati, od vas će biti uspješna. - Brian Tracy; Svaki veliki uspjeh je nekada smatra nemoguće. - Autor nepoznat; Nije da ja tako pametni, to je samo da ću ostati s problemima više. - Albert Einstein; Pročitajte više na:; Biblija stihove o čvrstoći, Biblija Citati na snagu; kratki citati o prijateljima, Ja sam bez ikakvih predrasuda. Mrzim sve jednako. - WC Fields, a veći dio nečijeg života sastoji se od njegova prijateljstva. - Abrahama Lincolna, Ljubav je slijepa, prijateljstvo zatvara oči. - Anonymous, Put na prijatelja u kuću nikad nije predug. - Danski Poslovica; Pravi prijatelj ubode u prednjem! - Oskar Wilde; Moj najbolji prijatelj je onaj koji donosi ono najbolje u meni. - Henry Ford, Prijateljstvo je zbrinjavanje drvo. - Samuel Taylor Coleridge, Pročitajte više na:; Kratki Prijateljstvo Izreke, citati Slatki za prijatelje; Kratki citati o ljubavi, Moja supruga i ja bili smo sretni za dvadeset godina. Onda smo se upoznali. - Rodney Dangerfield, bio sam oženjen je sudac. Trebao sam pitao za žiri. - Groucho Marx; Ljubav je velika kada nađete nekoga da ga dati. - Chris Myrick, čovjek nije tamo gdje on živi, ​​ali gdje on voli. - Latinska poslovica, to je ljubavi, a ne razlog, da je jači od smrti. - Thomasu Mannu, to nije samo potrebno ljubavi, potrebno je tako reći. - Francuski izreka; Pročitajte više na:; Kratki Love Quotes, Velike citati o ljubavi, s toliko citati koje možete odabrati, to je herkulovski zadatak da se s nekoliko koje će svi sretni. Toj kompilaciji poznatih kratkih citata može imati lijevo mnogi od vas frowning kao favoriti nisu dodane na popis. Ali, ne brini. Ako mislite da su neke inspirational citati koje zaslužuje mjesto ovdje, možete jednostavno ih pasti ispod u komentaru okvir, a onda onus je na nama da bi bili sigurni da dosegne milijune ljudi širom svijeta.

No comments:

Post a Comment