Sunday 30 October 2011

Ljubaznost Citati i izreke

Ljubaznost je jedna takva vrlina koja se zagovara svih kultura, religija i kasti u svijetu. Simpatija, razmatranje i spremnosti da pomogne drugima je ljubaznost koja je božanska vrlina. Postoji nekoliko poznati citati i izreke značajnih ljudi u svijetu koji nam pomažu razumjeti važnost ljubaznosti u našem životu. Ovdje su takve poznati ljubaznost citati.
Inspirational Quotes Ljubaznost
Ovo su veliki citati o dobroti:
A riječ dobrote rijetko govori uzalud, a duhoviti rekavši su jednostavno izgubljeni bisera kliženje iz razbijene niske.; ~ George D. Prentice
Provesti slučajni čin ljubaznosti, bez očekivanja nagrade, siguran u spoznaji da je jedan dan netko mogao učiniti isto za vas.; ~ Princeze Diane
To je najbolji dio bio dobar čovjek u životu: njegova malo, bezimen, unremembered djela dobrote i ljubavi.; ~ William Wordsworth
Suosjećanje je glavni zakon ljudskog postojanja.; ~ Fjodor Dostojevski
Ideje koje su upaljene moj način su ljubaznost, ljepotu i istinu.; ~ Albert Einstein
Spread ljubav svugdje idete: Prije svega u svojoj vlastitoj kući ... Neka vas nitko nikada doći do vas bez napuštanja bolje i sretnije. Budite živi izraz Božje dobrote, ljubaznosti u lice, ljubaznost u vašim očima, ljubaznost u vaš osmijeh, ljubaznost.; ~ Majka Tereza
Nešto što je oduvijek me zbunjeno cijeli život je razlog zašto, kada sam u posebnim potrebna pomoć, dobra djela je obično činio netko na koga nemaju potraživanja.; ~ William Feather
U središtu ljudske prirode je ukorijenjena u deset tisuća redovnih djela ljubaznosti koja definiraju naših dana.; ~ Stephen Jay Gould
Ako želite da drugi budu sretni, suosjećanja praksi. Ako želite biti sretni, praksa suosjećanja.; ~ Dalaj Lama
Jedan je život ima vrijednost, tako dugo dok jedan atribute vrijednosti za život drugih, putem ljubavi, prijateljstva, gnjev i suosjećanja.; ~ Simone de Beauvoir
Ja izabrati ljubaznost? Ja ću biti dobri prema siromašnima, jer su oni sami. Vrsta za bogate, jer su se bojali. I vrste na neljubazan, za takvu je kako Bog ima prema meni.; ~ Max Lucado
Koliko god nam je potrebna prosperitetna gospodarstva, mi također trebaju prosperitet ljubaznosti i pristojnosti.; ~ Caroline Kennedy
Prečesto podcijeniti moć dodir, osmjeh, lijepu riječ, slušanje uho, iskreni kompliment ili najmanji čin brigu, od kojih svi imaju potencijal da se život oko.; ~ Leo Buscaglia F.
Svatko reagira na ljubaznosti.; ~ Richard Gere
Jeste li imali ljubaznost pokazala?, Pass ga na,, "ne Twas dao za tebe samo,, Pass ga na,, neka to putovanje niz godina,, Neka ga obrišite drugoga suze,; 'Til na nebu, djelo se pojavljuje,, Pass ga na.; ~ Henry Burton
Ponekad kada smo velikodušni u malim, jedva uočljive načine ona može promijeniti tuđi život zauvijek.; ~ Margaret Cho
Ja ne osjećaju potrebu za svaku drugu vjeru od moje vjere u dobrotu ljudskih bića ...Ja pa ja apsorbira u čudo Zemlje i života na njemu da ja ne mogu misliti na nebu i anđelima.; ~ Pearl S. Buck
Gdje god postoji čovjek, postoji mogućnost za ljubaznost!; ~ Seneka
Pročitajte više srodnih članaka na:; Inspirational Quotes, motivacija Izreke i inspirational citati, nadam se da ste uživali čitajući ove ljubaznost citati. Na kraju, Ezop je sažeo lijepo i precizno u jednoj od najvećih citati o dobroti:
Niti jedna radnja ljubaznosti, bez obzira kako mala, uvijek je izgubiti.

No comments:

Post a Comment