Monday 5 September 2011

Zagonetke i odgovori za djecu

Zagonetke su pitanja ili upiti koji se formiraju na metaforički način. Iako odgovor može biti jednostavan, pitanje je stvorio na takav način da može proći i puno razmišljanja za osobu da se s točan odgovor. Zbog toga zagonetke se smatra da se zabave i zabavnih ljudi, a naročito male djece. Mnogi djeca imaju naviku kratka bilješka dolje zagonetki koje su naići i poza ove zagonetke svojim prijateljima za vrijeme igrati vrijeme. Dakle, ako ste obličje za neke zagonetke koje možete pitati svoje prijatelje u drijem stranka ili može biti u školi tijekom slobodnog vremena, ovdje su neke zagonetke i odgovora za djecu. Pročitajte više na smiješne zagonetke za djecu.
Zagonetke i odgovori za djecu
Zagonetke mogu biti kategorizirani u različite vrste. Iako su neke zagonetke su informativne, postoje drugi koji su smiješno i ima sposobnost izazivanja smijeha. Osim toga, postoje neke zagonetke koje su lako odgovoriti i postoje neke koje su stvorene na takav način da ona postaje složeniji od drugih. Pa, neka nam se pogled na neke teško, kao i jednostavan zagonetke i njihove odgovore, a zatim neke smiješne zagonetke za djecu. Više o odgovorima na zagonetke za djecu.
Zanimljivi Zagonetke za djecu
Oblak je moja majka, vjetar je moj otac, moj sin je cool potoka, i moja kćer je plod zemlje. Dugu je moj krevet, moja zemlja posljednjeg počivališta, i ja sam muke čovjeka.
, Možete ga zadržati tek nakon što je davanje daleko da netko drugi. Što je to?
, Što pripada vama ali drugi ga koristiti više od vas učiniti?
, Ja sam iz jednog rudnika, i zatvorio se u drvenu slučaju, od kojih sam ja nikada izdana, a ipak me koriste gotovo svi. Što sam ja?
; Što ide gore dimnjak when dolje, ali ne mogu ići dolje dimnjak when up?
; Pet ljudi je otišao u crkvu. Započelo je s kišom. Četiri muškarca kandidirao se za pokriće, već je dobio mokro na putu. Onaj čovjek koji je ostao iza ostao suh. Kako?
, To je bio za oko milijun godina, ali to nije više od mjesec dana stari. Što je to?
; Ona živi bez tijela, čuje bez ušiju, govori bez usta, a rođen je u zraku. Što je to?
, Više vas odvesti daleko, veće postaje? Što je to?
, Što je to je dno na vrhu od njih?
, Koji je pun rupa, a još uvijek može držati puno vode?
, Kao JA je otišao preko mosta, sreo sam čovjeka sa opterećenjem od drveta koje nije bilo niti ravno niti iskrivljen. Koju vrstu drveta je to?
, Kad čovjek ne zna što je to, onda je to nešto, ali kad se zna što je to, onda je to ništa.
; Ona stoji na jednoj nozi sa svojim srcem u svojoj glavi. Što je to?
, Što je stavio na stol i rezati, ali nikada nije jeo?
Ti bi volio pročitati više na:, Hard Zagonetke za djecu, Tricky Zagonetke za djecu, Logika Zagonetke za djecu, Funny Zagonetke za djecu
Kakav kamenja nikada se nalaze u oceanu?
, Zašto je sunce tako svijetle?
; Što se može napraviti hobotnica smijati?
, Što je crno bijela i roza diljem?
; Zašto lavovi jesti sirovo meso?
; Što lijeni psi za zabavu?
; Gdje krava ići na svoj odmor?
; Što mjesec dana 28 dana?
, Što ide gore, ali nikada ne ide dolje?
; Zašto je Mickey Mouse postao astronaut?
, Što je jedna od krumpira chip reći na druge?
; Zašto pčele Hum?
, Zašto žene nose kacigu na večeru stol?
, Što Grad nema ljude?
Ti bi volio pročitati više o:; misaone zagonetke for Kids, djecu zagonetkama, misaone zagonetke i zagonetke for Kids, Ovo su neke zagonetke i odgovori za djecu koja svakako će uživati ​​vas i vaše prijatelje. Dakle, sljedeći put vas zadovoljiti svojim prijateljima, zatražite im te zanimljive zagonetke i uživajte kada pokušati pogoditi odgovore na ova zagonetki.

No comments:

Post a Comment