Wednesday 28 September 2011

Raznolikost Izreke

Društvo je jedinstvo u različitosti. - George H. Mead
To je jedan od najboljih, a jedan od najpopularnijih raznolikosti citati morate imati ikad naići. Veliki migracija je promijenio sliku po cijelom svijetu. Raznolika kulture Sjedinjenim Američkim Državama danas uključuje više rasa, religija i kulture, što sve zajedno napredovati da bi narod - Amerike. Situacija je ne razlikuje u drugim dijelovima svijeta, kao što narodi shvatili da treba sat je hodati zajedno, a ne pokrenuti ostavljajući drugi straga.
Poznati Raznolikost Izreke, Otišli su dani kada se narod može pohvaliti da se gradi samo sinovi tla. Danas je značenje poznatog citat o "jedinstva u različitosti 'made by George H. Mead, postalo je više nego očita. Obzirom ispod je kompilacija nekih od najpoznatijih citati o raznolikosti dolaze iz nekih od najpoznatijih ljudi širom svijeta.
Volim raznolikost Amerike. Volim obične, normalne duhovitost Amerikanaca. To nije zla, kao u nekim zemljama. I ja Također volim kako novi Amerika. - Antonio Banderas
Mi svibanj imati različite religijama, različiti jezici, različite boje kože, ali mi svi pripadamo jednoj ljudskoj rasi. - Kofi Annan
Različitost je pisan u DNA američkog života, bilo institucija koja nema dugu niz je došao činiti umanjen, ako nije bolestan. - Joe Klein
Naravno da smo jedan narod razlike. Te razlike ne čine nas slabi. Oni izvor naše snage. - Jimmy Carter
Amerika nije kao pokrivač - jedan komad neprekinute krpom. Americi je više kao jedan jorgan - mnogi zakrpe, mnogo djela, mnogo boja, raznim veličinama, a sve tkani zajedno zajedničku nit. - Velečasni Jesse Jackson
Val budućnosti nije osvajanja svijeta od strane jednog dogmatskog vjerovanja, ali oslobođenja različitih energija slobodne nacije i slobodni ljudi. - John F. Kennedy
Raznolikosti u svijetu osnovna karakteristika ljudskog društva, kao i ključni uvjet za životan i dinamičan svijet kao što smo vidjeli danas. - Hu Jinato
Naš kulturna raznolikost je zasigurno oblikovale naše nacionalni karakter. - Julie Bishop
Dopuštamo naše neznanje prevladati nad nama i učini nas da možemo opstati sama, sama u zakrpe, samo u grupama, sami u utrkama, čak sam u spolovima. - Maya Angelou
Imam snu da moje četvero male djece jednog dana živjeti u narodu gdje neće biti suđeni po boju njihove kože, ali sadržaj njihovog karaktera. Imam san danas. - Martin Luther King, Jr.
Od 1960, vidjeli smo propasti ideologije melting pot. Ova ideologija je predložio da drugačiji povijesnim, kulturološkim i socioekonomskim pozadina mogla biti podređena ideologiji ili veće socijalne amalgam which je Amerika. Ovaj koncept očito nije radila, jer je paradoksalno Amerika potiče politike osporavanja. - Edward Said
Ne bi bilo najbolje što bismo svi trebali misliti podjednako, to je razlika u mišljenju koja čini konj utrka. - Mark Twain
To je kompilacija raznolikosti citati poznatih ljudi, a ne samo u Sjedinjenim Američkim Državama, nego diljem svijeta. Bez prisutnosti svih rasa, religija i kultura, svijet ne bi bio ono što je danas.

1 comment:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da se obrati dr. Trust-u na WhatsApp: Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    ReplyDelete