Thursday 22 September 2011

Trebam li dobiti razvod

Sally i Mark je dobio u braku, kada su 20 godina, koliko protiv želje svojih roditelja. Ubrzo nakon medenom mjesecu, Sally shvatio da joj je brak s Markom nije nešto što je ona zamišljala. Ona je utvrdio da je Marko neodgovorno i nije stalo joj pomaže oko kuće. Štoviše, ona ne samo da se koncentriraju na vlastite studije, ali ponekad i morao završiti Marka zadatke. Iako joj je bilo teško živjeti s Markom, nastavila je da to učini, jer je znao da ga ona voli jako duboko. No, nakon pet godina, kad je bila na faksu, upoznala Ronalda ko je savršenu sliku onoga što je htjela u muža. On je bio brižan, marljiv, razumijevanje i volio Sally puno. Iako je Sally znala da je ona u bolju budućnost s Ronaldom, ona je osjećao krivim o odlasku Marka i pitanje da je u njenom umu je, trebao sam dobiti razvod od mog muža?
Priča o Sally nije jedinstven. Umjesto toga, postoji mnogo ljudi i žena koji udaju misleći da su se sastali savršen partner, samo da shvate da su u krivu i njihov partner nije ni malo onoga što su mislili. Međutim, premda je jedina stvar jedne misli o je odvajanje u takvim slučajevima, razvod je sigurno nije rješenje koje bi trebalo poduzeti u žurbi. Margaret Atwood's citat, razvod je poput amputacije: vi to preživjeti, ali ima manje od vas, ne objašnjava, nakon završetka učinke braka.
Svi bračni parovi će shvatiti da je brak sigurno no kolač hoda. Koliko god ljubav vašeg bračnog druga, vi ste sigurni da imaju neku vrstu razlike s njim / njom, a žive zajedno. To je neizbježan, a prema nekim ljudima, potrebno da bi brak još jači. To je zbog toga, kako bi se brak rad, važno je za parove da shvatite da je jako presudno za staviti u stranu svoje razlike i raditi prema jednom cilju. Međutim, kada shvati da se jedan partner je varanje na njega / nju ili nije spreman da preuzme odgovornosti koje sa sobom nosi brak, razvod postaje neizbježan odgovor.
Ipak, razvod braka nije rješenje svih bračnih problema. Stoga, ako bih trebao dobiti razvod od mog supruga ili suprug "je pitanje koje se zadržavali u vaš um, ovdje su neke stvari koje morate uzeti u obzir prije donošenja konačne odluke. Više o tome zašto se brak uspjeti.
Kada bih trebao dobiti razvoda?
Postoje mnogi ljudi koji misle da oni mogu koristiti razvod kao alat da bi njihov bračni partner raditi ono što oni žele. Međutim, to se ne događa, a razvod braka može samo slomiti obitelji apart. Dakle, ljudi bi trebali razumjeti da razvod trebao biti posljednji naselje, tek nakon znajući da nema šanse za pomirenje. Dakle, ako želite pronaći odgovor na pitanje, kada bih trebao dobiti razvod, ovdje su neki od razloga koji mogu dovesti do pravne brak razdvajanja. Više o razlozima za razvod.
Emocionalne veze, ako ste s obzirom na pitanje, trebao sam dobiti razvod, ozbiljno, prva stvar koju morate sami pitati je li još uvijek ljubav i skrb o vaš suprug. Ako je odgovor na ovo pitanje potvrdan, morate preispitati svoju odluku o razvodu. To je zbog toga ako volite vaš suprug, negdje dolje na liniji, vi svibanj osjećati da ste pogriješili. Stoga, čak i ako ustanovite da je vaš suprug je varanje na vas, važno je da mu daju / joj drugu priliku, ako je on / ona prihvaća svoju grešku i obećava da će biti vjeran prema vama u budućnosti. Consulting savjetnik brak može pomoći u spremanju braku od razvoda. Više o uzrocima razvoda i razvoda savjet.
Obveza jedni prema drugima, kao što sam rekao ranije, opredjeljenje je svakako najvažniji faktor koji čini brak woku. Međutim, obveza ne smije biti jednostran, odnosno ako ste shvatili da je to samo vas koji su stvaranje kompromisa i žrtve u braku, onda to nije točno. Takvi brakovi neće trajati dugo dok negdje ili drugih, od vas će se osjećati frustriran i koristi. Međutim, umjesto podnošenja razvod, razgovarajte s partnerom o tome izravno. Ako on / ona ne razumije ovaj i ne pokazuje nikakve znakove promjene u ponašanju, onda razvod svibanj biti jedini izlaz. Više o tome kako izbjeći razvod braka.
Emocionalni Odluke; Druga vrlo bitna stvar koju morate uzeti u obzir je li odluka razvoda je emotivne prirode. Drugim riječima, ako ste upravo izlanuo da želite razvod svom partneru za vrijeme velike argument, onda vaša odluka ne može se pravo jedan. Morate shvatiti da se odluke koje se uzimaju kad je netko emotivno osvaja može uzrokovati daljnje probleme. Razvod bi trebao biti rezultat true self svijesti i samo kad ste sigurni da ćete biti u mogućnosti da obrađuju stresa koji prati brakorazvodne parnice. Više o izbjegavanju razvod.
Vi svibanj željeli pročitati više o:; razvoda oporavak grupe; Odnosi Nakon razvoda, suočavanja s razvodom, nadam se da ovaj članak će vam pomoći u pronalaženju odgovora na pitanje, trebao sam dobiti razvod. Osim navedenih čimbenika dane, postoje još neke aspekte koji se moraju uzeti u obzir, a uzimajući rastavljen. Najvažniji među njima je dijete. One moraju shvatiti da djeca definitivno su najviše pogođene razvodom roditelja. Međutim, to ne bi trebao biti jedini razlog za ne dobivanje rastavljen previše. Ako djeca su stalno izložena na situacije u kojima roditelji se bore i tvrdeći jedni s drugima, to ih može boljeti više od razvoda. Dakle, sve odluke koje napravite, morate uzeti u obzir svi faktori vašeg braka pažljivo. Međutim, ako se fizički, emocionalno ili mentalno zlostavljao vaš suprug, ništa ne bi trebalo spriječiti dobivanje razvoda od njega / nje. Sve najbolje!

3 comments:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Agbazara

    ReplyDelete
  2. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    ReplyDelete
  3. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    ReplyDelete