Sunday 18 September 2011

Prsten Ceremonija tekst

Bez obzira na duše su izrađene od, njegove i moje su isti.; - Emily Brontë
Ste upoznali, ste se zaljubili u, ti predložio, a sada ste spremni vezati čvor. Što je dovelo na ovaj cijeli događa u vašem životu? Kako se osjećate sad da ste ženili onaj koji tako duboko ljubav? Kako i kada možete izraziti intenzivne, brojne osjećaje koji poplavi svog bića, kad ga vidite / njezin osmijeh, i da lijepe odsjaj u njegovom / njenom oči? Vi vjerojatno je rekao sve kada predloženi, nego sada ste uzimajući u braku. Ti si početak cijeli novo poglavlje svog života zajedno, uz obećanje da unitedly gazite kroz gustu i tankih, kroz sreće i tuge, kroz uspjehe i neuspjehe. Najvažniji trenutak tijekom ceremonije vjenčanja, kada razmjenu vjenčanog prstenja je kad mogu iskreno izraziti svoje najdublje osjećaje, i bez trunke sumnje uistinu države, usred svijeta koliko ga ljubavi / nju, i da bez obzira što situaciju, on / ona će vam pronaći njegov / njoj strani. Kako možete staviti zajedno sve ove silan osjećaj? Bacite pogled na neke primjere vjenčanja wordings prsten svečanosti, koja će vam pomoći mu / joj, što oni zaista znače za vas.
Vjenčani prsten Ceremonija tekst
Tako da ste u mogućnosti da donese sve one osjećaje prema vašem zaručnikom (e), da ste vi njegovanju unutar vas, pogledajte na ove uzorke prsten svečanosti tekst. Jedan pogled na ovih, i znat ćete točno što želite reći kada se vjenčani prsten na njegov / njezin prst.
Prsten Ceremonija tekst # 1, a ja vam ovaj prsten u znak moje ljubavi prebiva, kao znak da sam vas izabrao iznad svih ostalih. Sve što sam ja, i sve da imam, nudim vam u radosti, u zahvalnosti i svetim unije. Uz ovaj ring, ja ti srijeda.
Prsten Ceremonija tekst # 2, s tim prstenom, dajem vam svoje obećanje, da od ovog dana naprijed nećete hodati sami.; Svibanj moje srce biti vaše utočište i moja ruke biti vaš dom.; Svibanj Bog vas blagoslovio i uvijek.; Svibnja hodamo zajedno kroz sve stvari.; Svibanj vam duboko osjeća voljeno, za doista jeste., Može uvijek vidjeti svoju nevinost u mojim očima.; S ovim prstenom,, ja vam dati moje srce., Nemam veće dar dati., Obećajem da ću sve od sebe,. Ja ću uvijek probati.; Osjećam čast pozvati moja (suprug).; Osjećam blagoslovljen te zovem.; Svibnja osjećamo tu radost zauvijek.
Prsten Ceremonija tekst # 3; Uz ovaj prsten, ja to zakleti i obećanja, kao što sam iskoristiti ovu dama / čovjeka za ruku, da ću voljeti i cijeniti ga / ju, da ću biti vjeran njoj / njemu i nema drugih za sve dane u mom životu. Ja sam po prvi put našao nekoga tko mi može istinski voljeti, ja si našao. Ti si moja sućut, moja bolja ja, moj dobri anđele. Ja sam vezan za vas. Ja mislite dobro, nadareni i lijep. Žarku, svečana strast je koncipiran u mom srcu, on se oslanja na vas, vi privlači moj centar i izvor života, a završava moje postojanje o vama. This čist i snažan plamen spaja ti i ja kao jedan.
Prsten Ceremonija tekst # 4, imam za tebe jedan zlatni prsten. Najviše plemeniti metal simbolizira da je vaša ljubav je najdragocjeniji element u mom životu. Prsten nema početka i nema kraj, što simbolizira da je ljubav između nas nikad neće prestati. I stavite ga na prst, kao vidljivi znak zavjeta koji su nas muž i žena.
Prsten Ceremonija tekst # 5.; Ovaj prsten Dajem vam ga, kao znak moje ljubavi i pobožnosti prema vama. , Zaklinjem se da vam sve što jesam i sve što sam se kao (suprug). ; S ovim prstenom, rado se udati i pridružiti se moj život s vašim.
Prsten Ceremonija tekst # 6, a ja, (vaše ime), te uzeti, (supruga / suprug 'ime), da budete moji dragi supruga / suprug, imati i da te zagrlim, da ti čast, da blago vama, da se na strana u tuzi i radosti, se smijati s tobom u dobrim vremenima, za utjehu i ohrabrenje vas u loše, i da volimo i njegujemo uvijek., Obećajem ti ovo iz mog srca, moja duša, za sve dane moga života, vječna.
Prsten Ceremonija tekst # 7, s tim prstenom, obećavam da ću ljubav i brigu za vas i ja ću pokušati na svaki način da bude dostojna vaše ljubavi., Ja ću uvijek biti iskren s vama, vrste, strpljiv, i prašta., Obećavam da ću pokušati biti na vrijeme. (Obratite pažnju na dodir humora ovdje.), Ali najviše od svega, sam obećanje da bude istinit i vjeran prijatelj koji će vam.Volim te.
Prsten Ceremonija tekst # 8; Kao što je ovaj prsten ograđuje prst, od ovog dana naprijed, tako da će moja ljubav zauvijek zaokružiti tebe. Nosite ovaj prsten kao simbol moje ljubavi.
Prsten Ceremonija tekst # 9, kako je prsten nikad ne završava, tako da moja ljubav neće biti nikad ne završava, kako je uzice vežu jedni druge, tako da ćete mi biti vezan, skupocjene kao zlato je napravljen od tako dragog su da mi, ja te volim, (supruga / suprug ime), kao i ovaj prsten će vas uvijek podsjećati.
Također pogledajte neke od ovih:; vjenčanje zavjete, svadbene svečanosti pismom; Wedding Govori, Uvjeriti povjerenje da je vaš suprug / supruga je smješten u vama, sa svojim izborom vjenčanja wordings prstena svečanosti. Ne zaboravite, ključna je i dalje ostane jednostavan, ali pravi, ravno iz srca. Želimo vam sretan bračni život!

1 comment:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da se obrati dr. Trust-u na WhatsApp: Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    ReplyDelete