Friday 9 September 2011

Nadgrobni spomenik Izreke

Kada je ljubio jednom je položeno u grob, postoji konačnog zatvaranja učinio utvrditi njegov / njezin grob s natpisom. Nadgrobni spomenik i grob marker nalazi se u blizini grob s natpisom na njoj. Nadgrobni spomenik epitaphs odražava značaj mrtvih u našim životima. Nadgrobni spomenik izreke također opisuju osobine ličnosti mrtvih. Ponekad, njegova dostignuća i njegova životna priča također je uklesana u nadgrobni spomenik. Spomen kamen riječi su jedinstvene načine da pokažu poštovanje prema mrtvima.
Today nadgrobni spomenik izreke su se razvili u različitim oblicima. Ucviljen članovi obitelji žele izabrati biblijski citati, dok drugi vole citati poznatih ličnosti. Zaglavni kamen izreke i citati kada se uzimaju iz tih izvora, obično prikazuju svoja postignuća i ličnosti koje su sinonim za njima. Zaglavni kamen riječi su ponekad smiješne, odražavajući veseo i strip lik pokojnika. Ljudi bi mogli imati vodio svoj život s ogromnom zabavu i veselje, a sjećanje na njegov živost, natpisi sa sretnim ili smiješne note su urezani.
Pa pročitajte ove riječi nadgrobni spomenik kako bi dobili ideju o prirodi te citati i izreke. Pročitajte više o idejama za nadgrobni natpisi.
Nadgrobni spomenik Izreke - Žene
Grobni spomenik riječi za mama, supruga, kćer, sestra i baka su uvijek vrlo sentimentalni odražava njen značaj u životu. To čak i dira za ostale članove obitelji i bliski prijatelji. Evo nekoliko natpisi za njih.
Ona je omotan sve boje života,, dao nam je kao poklon, neka joj duša u miru odmoriti, Mi ćemo vam nedostajati!
Spavati na slatko supruga, vaša duša leži, ali za mene, još uvijek diše, te uz beskrajnu ljubav,, biti ćete zauvijek moj!
Nadgrobni spomenik Izreke - Muškarci
Smrti oca, sin, suprug, učitelj, brat, djed, brat također nose ogromnu emocija zajedno s njim. Nadgrobni spomenik izreka za njih opisuju njihova velikodušnost, odanost i njihov uspjeh. Evo nekoliko izreka nadgrobni spomenik njima. Možda vole čitati o Bibliji stihove o smrti.
On je bio simbol za ljubav, njegovo srce golem i ocean, uz puno pažnje i brige, Mi ćemo vam nedostajati tata
On je bio kraj mene, u svakom debelih i tankih, njegov odlazak je više od, vakuum, a ja još uvijek diše za tebe - Poštovani muža.
Famous uzglavnog Quotes
Evo nekoliko kamen izreke i citate poznatih ličnosti, ispisano na nadgrobnih spomenika. Ovi citati su inspirativne i mogu vam pomoći da nose tugu i bol na smrt u određenoj mjeri.
Good frend Isusa radi forbeare da, kopaju prašine encloased heare.; Blest budite yt čovjek rezervni dijelovi tog kamenja i; kora bio on još uvijek kreće moje kosti ~ William Shakespeare
Dok smo žalosti gubitak naših prijatelja,, drugi su radosni susret s njim iza vela ~ John Taylor
S onim što duboko devotedness o jao, ja plakao tvoja odsutnost - o'er i o'er opet, Misleći na tebe, i dalje tebe, do misao rastao bol, i sjećanja, kao kap koja, danju i noću,; Falls hladno i neprekidan, nosio moje srce udaljeno! ~ Thomas Moore
A s onima jutro anđeo lica osmijeh, kojeg sam volio davno i izgubio neko vrijeme ~ John Henry Newman
Ako smo bili zadovoljan sa životom,; ne bismo trebali biti nezadovoljno smrću,; budući da dolazi iz ruku istog master ~ Michelangelo
Neka mrtvi su besmrtnost slave,, ali živi u besmrtnost ljubavi ~ Rabindranath Tagore
Životnim izazovima ne bi trebali da vam paralizirati,, oni su trebali pomoći da otkrijete tko ste ~ Bernice Johnson Reagon
Ja sam spreman u susret svome Tvorcu. , Da li moje Maker je pripremljen, jer velika iskušenja sastanka mene je druga stvar ~ Winston Churchill
Božji prst dotakne ga, a on je spavao ~ Alfred Lord Tennyson
Postoji samo jedan slobode,, Za sebe staviti desno sa smrću.; Nakon toga sve je moguće., Ja ne mogu prisiliti da vjeruje u Boga.; Vjerujući u Boga iznosi Pomiriti se sa smrću., Kada su prihvatili smrti, problem će se riješiti Bog - a ne obrnuto ~ Albert Camus
Funny nadgrobni spomenik Izreke
Funny nadgrobni spomenik izreka obično je značilo za ljude koji imaju strip tema u njihovom životu. Ponekad smiješno linije također prikazuju paradoks u životu ljudskog bića. Također možete željeli čitati nadgrobni spomenik - vlastiti dizajn.
To je kašalj, da ga je nosio off, to je bio lijes, oni ga odnio s
Alien suze će popuniti za njega; Šteta's long-slomljena nom. ; Za svoj žalosti će biti prognanik ljudi,, I uvijek izopćenici mourn ~ Oscar Wilde's Tombstone
Bio sam dobro, želio sam biti bolje, ovdje sam
Ovdje leži tijelo, od Sundae Ivana, zgazi na plin, umjesto kočnice
Tu leži, Cathy Stela, doba 105; Dobra umrijeti mlad
Tu leži tijelo našeg Mama, donio smrt bananu, to nije bio plod koji položi joj niska, kože da joj je napravio ići
Također možete pročitati na:; Spomen Smrt Izreke, sućuti za smrt; To su bili nekoliko uzglavnog izreka da uvijek plaćaju danak voljenima. Svaki put kada posjetite grob, ove riječi upisan u nadgrobni spomenik će vam ponovno živjeti sjećanje na osobe odmor u miru, ispod njegova groba.

No comments:

Post a Comment