Wednesday 18 January 2012

Slatki citati za svoju djevojku

Najdraži ljubav,
Often, vaš blizina oduzme mi dah! Your puka prisutnost, čini mi osjećamo ushićen. Miris vašeg parfem i ljepotu vaših očiju melodija moje postojanje neke glazbe, mistične glazbe, rekao bih. Moja duša romance i plesa u radosti. Negdje se nadam da tišinu moje oči i moje srce kuca moze prenijeti na vas kako ja osjećam za tebe, moja ljubavi. Neki dio moje duše neraskidivo je isprepleten s tvoje, u intimi, a veza koja se ne može objasniti. You're misao želim misliti uvijek. You si sve draga moja, osjećam, moje srce je čeznuo za. Ja vam dajem svoj život, ljubavi. Hoćete li mi dati tvoje, vijeke vjekova ...
Riječi ne ima moć, a ako je s smisla i dubine, oni prenose namjere, emocije i osjećaje. Obračun slatko citati za svoju djevojku u ovom članku će vam pomoći u različite načine. Ovisno o fazi vaš odnos ste u, možete koristiti te citati po Vašoj udobnosti. Za one koji su bili u ljubavnoj vezi već dugo (congrats!), slatko citati za svoju djevojku će vam pomoći da bi začinio svoj ljubavni život i dodati još neke iskra na njega. Ako imate basking u slavu nakon što je osvojio njezino srce u zadnje vrijeme, onda ti slatko citati za svoju djevojku pomoći će vam ojačati vezu dalje. Za odmor drugima, te slatko citati može djelovati poput ljubavi Amora na štrajk srcu njihove ljubavi interesa i pobijediti nju, napokon (najbolje želje!)
PS: ona je najviše posebne dama u vašem životu. Pravo muškarci? Dakle, ona očekuje vam nadilaziti opseg joj complimenting on nju ljepotu i izgleda. Postoji više joj unutarnji svijet nego ispunjava oči! Ako ste u ljubavi s njom, vjerojatno možete biti onaj koji mora napraviti napore joj tuš sa stvarima da stvarno znači! Ako ste pažljiv, možete smisliti s mnogim komplimente. I to um, ako oni proizlaze iz vašeg srca, oni će biti originalan, autentičan i desno od jezgre od svog postojanja.
Sweet Stvari Kaži tvoj djevojka; Budući znate neizgovoreno njegu i Nepomenuti zabrinutost, ona ima za vas, ovi citati vremenom će donijeti osmijeh na njezinu licu, čineći joj osjećati posebno. Poslati tih citati kao tekstualne poruke (sms) joj i ona ćete, za sigurni, biti oduševljeni na gesta. ; Ako je svaka kapljica kiše će biti jedan od vaših osmjeha, želim je kiša jako diljem, tako da nema mjesta za nesreću u vašem životu. ; Osmijeh da mi je svjetliji od sunca. , Ako držao 11 ruža ispred ogledala, youd 'biti obličje at 12 od najljepših stvari na svijetu. , Ja sam se počeo moliti nekoliko tjedana prije nego sam te sreo, osjećam se moje molitve su odgovori. ; Vaš glasovni, za mene, je bolje nego sve moje omiljene pjesme staviti zajedno. ; Za svaki korak da vas odvesti u vašem životu, ne zaboravite, ja sam odmah iza tebe, uvijek tu s tobom. , Tvoja su izvor snagu i potporu za mene. Drago mi da ste dio mog života. ; Znaš me tako dobro, unutar out. Your duboko prihvaćanje mene je ono ja obožavam najviše o vama. ; I'm ispunjen sa zahvalnošću za vremenima imamo potrošiti zajedno. ; I'm vječno prešano vas s obveznice ljubavi, prijateljstva i zajedništva. , Ako se jedan plus jedan jednako je dva, a zatim me i ti bi jednak broj koji je novi. ; JA priželjkivanje JA imao naočale tako da sam mogao vidite s četiri očima. ; You make me osmijeh tako lako. Možete li biti tamo, to učiniti, zauvijek? ; Tvoja ljubav je oblak koji pokriva moj svijet. ; Poslao sam anđela gledati nad vama noću. Anđeo došao leđa minutu kasnije i ja to pitao zašto. To mi rekao Angels ne gledati druge anđeli. ; Način rješava izazovan situacija divljenja. Ponosan sam vam dragi. ; Ću hodati s vama side by side za samo jedan uvjet: sakriti svoj krila svaki put hodamo zajedno jer cijeli svijet možda znaju da si moj anđeo! , Ako sam peni svaki put kad sam mislio na tebe, ja još uvijek bih vam nedostajati, ali barem bih biti bogat! , Nakon što ovogodišnjem susretu, ja znam što bih tražiti od Santa ovog Božića. ; Nisam siguran ono život mogao vam donijeti. Nisam siguran ako učiniti snova. Nisam siguran što ljubav može učiniti. Ali sam siguran o jedna stvar. Volim te. ; Ako sam mogao doseći gore i držite zvijezda za svaki put ste napravio mene osmijeh, cijeli nebo večer bi biti u mom dlanu. ; Volim tri stvari, Sunca, Mjeseca i Vi. The Sun za dan, Mjesec za noć i vama zauvijek. ; JA dobio moj gramatike ispravan danas. Uvijek sam suočavaju problema u sadašnjosti, prošlosti i budućnosti vremena. Volim te. Volim te. Ja ću te voljeti zauvijek. ; Ljubiti je jedna stvar, biti voljen je još jedan, ali biti voljen onaj volite je sve. ; Za više slatko citati za svoju djevojku, pročitajte više na:; Sweet tekstualne poruke Pošalji Djevojka; Slatka Poruke na Pošalji na svoju Girlfriend; Romantični Quotes za svoju djevojku; holivudskih filmova imaju producirao neke od amazing romantične citati da stvarno prenijeti ljubav, ravno iz dna srca. Upoznajte znati neke više dobre citati za svoju djevojku koje su dio holivudskih filmova. ; Soul mates. It's izuzetno retko, ali postoji. It's vrsta poput twin duša sinkroniziran u međusobno.~ Što Snovi svibnja Come; Došao sam ovdje večeras jer kada skužiš želite provesti ostatak svog života s nekim, želite ostatak svog života početi čim moguće. ~ When Harry Met Sally; Samo Vi, you're jedina stvar ću vidjeti zauvijek. U mom očima, u moje riječi iu svemu radim. ~ West Side priču; ću imati poezije u mom životu. I avanture. I ljubav. Ljubav iznad svega. Br .. ne prepreden postures ljubavi, ne razigran i poetskim igre ljubavi za luna večeri. ali ljubav koja ... overthrows život. Unbiddable, neupravljiv, poput pobune u srcu, i ništa biti učinjeno, dolaze propast ili ushićenje. ~ Shakespeare u ljubavi; It's samo u tajanstvenoj jednadžbe ljubavi da bilo logičkih razloga mogu naći. Sam samo ovdje večeras zbog vas. Vi ste sve što sam ja. Vi ste svi svoje razloge.~ Lijepa Mind; Najbolja ljubav je vrsta koja budi duša i čini nas posegnite za više, da biljke požara u našim srcima i donosi mir naše umove i to je ono ste mi dao. ~ The Notebook; Look. Jamčim tamo ću biti tvrd puta. Jamčim da u nekom trenutku, jednu ili obje nas je gonna želite dobiti iz ovu stvar. Ali, i ja jamčiti da ako ja ne vas da se moje, ja ću to požaliti na ostatak mog života, jer znam, u mom srcu, ti si samo jedna za mene. ~ Fantomska Opere; .....Mislim bih miss you čak ako mi nikada bih upoznao ... ~ Vjenčanje Datum, dobro, to je bilo milijun male stvari koje, kada se dodati ih sve gore, oni značilo da smo trebali biti zajedno ..... i to sam znao. Znao sam ga vrlo prvi put sam joj dotaknuo. Bilo je poput dolaze kući ..... samo bez doma bih ikada poznat. Upravo sam bio uzimajući joj ruku joj pomoći da iz automobila i znala sam. Bilo je poput ..... magija. ~ Romansa u Seattleu; sam ništa posebnim; samo zajednički čovjek sa zajedničkim mislima, i sam vodio zajednički život. Nema spomenici posvetila meni, i moje ime uskoro će biti zaboravljena. No, u jednom pogledu sam naslijedio slavno kao i svatko koji je ikada živjeli: Ja sam volio drugi sa svim svojim srcem i dušom i mene, ovo je uvijek bio dovoljno. ~ The Notebook; Radije bih dijeliti jednu vijek s vas nego licem svih uzrasta ovoga svijeta sami. Mogu odabrati smrtnog života ~ Liv Tyler, Gospodar prstenova, a ja vam želim reći s moje zadnji dah da sam uvijek ljubio vas ~ Chow Yun-Fat, Tigar i zmaj. ; You make me želite biti bolji čovjek ~ Jack Nicholson, kao dobar kao Ona dobiva; Zašto možeš ne zaustaviti govoreći što je u tvoje? Zašto mora vas voditi, kada želim voditi? Ako želim plesati ću vas pitati plesati. Ako želim govoriti otvorit ću moje usta i govoriti. Svatko zauvijek me mući govoriti daljnje. Zasto? Što dobar je to reći vam ste u moje svaka misao iz put sam probuditi? Što dobar može doći iz moje rekavši da ja ponekad ne mogu misliti jasno ili učiniti moj raditi ispravno? Što dobitak mogu ustati mojih reći vam jedini put osjećam strah kao drugima učiniti je kad mislim od vas u naškoditi ~ Lucius Hunt, The Village; Melanie: Što želiš mi udati for nekako? Jake: Dakle Mogu vam poljubiti bilo želim. A malo extra.~ Sweet Home Alabama; Ako kažem vam volim vas, mogu vas držati zauvijek? ~ Casper, Movie; Ljubav može nas dotaknuti jedno vrijeme i posljednji za vecnost, i nikad pustiti ići do smo otišli. ~ Titanic Tema, Moje srce će ići na; znati više citati čitajući:; Romantični citati reći da jedna djevojka, Romantični Načini reći Volim te, Romantični Načini Predložiti svoju djevojku, još neke ljubavi citati, Svatko tko je ikada bio zaljubljen, zna ljepotu onih trenutke! Uživajte neke više od najboljih romantične ljubavi citati da možete dijeliti s vašim bolje polovice, neki od njih su stvarno duboko i insightful. ; Ljubav je trijumf mašte nad obavještajnim. ~ Henry Louis Mencken; Ljubav ne čine svijet ići krugu. Ljubav je ono čini vožnju vrijednim. ~ Franklin P. Jones; Želite mene vam reći nešto stvarno subverzivnih? Ljubav je sve što je puknut do biti. Zato ljudi su tako ciničan o tome. To stvarno je vrijedna borbe jer, bitak hrabar za, riskirajući sve za. And Problem je, ako ne riskirati sve, riskirate čak i više. ~ Erica Jong; Ljubav je sastoji od jednog duše nastanjuju dva tijela. ~ Aristotel a, mogu milja uistinu odvojena od prijatelja. Ukoliko želite biti s nekim koga volim, nisi već tamo? ~ Richard Bach, Ljubav i ti ćeš biti voljen. Sve ljubav je matematički pravedan, onoliko koliko dvije strane algebarskih jednadžbi. ~ Ralph Waldo Emerson, kada nekoga voliš, sve Vaše spremljene-up wishes start coming out. ~ Elizabeth Bowen (1899-1973); u snovima iu ljubavi nema nemogućnostima. ~ Janos Arnay; Dođite žive sa mnom i biti moja ljubav, i ćemo neke nove užitke dokazati, zlatno pijesak, i kristalno plažama, s svilenim linije i srebro kuke ... ~ John Dunne; ja poželjela za ništa izvan nju osmijeh, i hodati s njom tako, ruku pod ruku, duž sunčanje-grijao, cvijet-obrubljen put. ~ Andre Gide; It's tako lako, razmišljati o Ljubav, govoriti o Ljubav, Da želja za Ljubav, Ali to nije uvijek lako, Za prepoznati Ljubav, Čak kad smo držite ga .... U našoj rukama. ~ Jaka; Dvije duše ali jednu misao, dva srdaca koja tuku kao jedan. ~ John Keats; Sati sam potrošiti s vama Ja gledati kao na svojevrstan parfimirane vrt, dim sumrak, i fontanom potpisivanje to ... vas i sami učiniti me osjetiti da sam živ ...Ostale muškarci, to je rekao, vidio anđeli, ali vidio sam tebe i ti umjetnosti dovoljno. ~ George Moore; I ikada to bilo poznato da ljubav zna ne vlastite dubinu do sat razdvajanja. ~ Kahlil Gibran; Najljepše svih stvari u životu, vjerujem, je otkriće drugoga ljudskog bića s kim nečijeg odnos ima užaren dubinu, ljepotu i radost kao godina povećanje. Ovaj unutrašnje progresivnost ljubavi između dva ljudska bića je većina čudesan stvar, ne može naći mimo obličje za to ili strastveno žele za to. To je svojevrsna Božanske nesreće. ~ Sir Hugh Seymour Walpole (1884-1941) engleski Romanopisac, Kritičar, dramaturg; Čovjek zadržava istinit i najdublje ljubav ne za vrsta žena u čije tvrtki on nađe elektrificirana i potaknuto, ali za da jedan u čijem tvrtki on svibanj osjećati nježno mamuran. ~ George Jean Nathan (1882-1958) američki urednik, kritičar, ljubav je u svojoj biti duhovno požara. ~ Emanuel Swedenborg (1688-1772) švedski prirodoslovac, matematičar, Scientist, Teolog; Ljubav čini vaš dušu izmiljeti iz svoje skrovište. - Zora Neale Hurston (1891-1960) američki romanopisac, dramatičar, Antropolog; Get više uvid u ova teme čitajući:; romantični Tekst Poruke; Sweet Stvari Kaži tvoj djevojka; dražestan Love Izreke; Ljubav Citati i Izreke za nju; Dakle svim mojim romantičnim čitatelji, to je sve oko neke slatke i duboko citati za svoju djevojku. Nadam morate imati uživali čitajući ove slatke citati za your girlfriend. Ljubav je takav pojava da se često donosi najbolje unutar nas. Čak možete biti kreativni i smisliti vlastite kreativnim i romantičan načine predložiti. Međutim, ako ne uzimajući faintest ideju kako kako reći neke stvar slatke svoju djevojku, dobro zatim isprobajte ove slatko citati. Posljednje ali ne najmanje, neki ljudi ući u naše živote, kuc vrata naše srca, hoda u, ostavljajući njihove footprints na našim srce, te smo nikada ikada isti. Oni nas dodir drukčije i da sam guess je zove Ljubav. Ako ste bili u njemu ili ste u njemu ili idete biti u njemu, sam samo jedno reći, ga vole, to uživo! Ako ste sretni, ćete dobiti ono želite! To je gdje sam zaključiti.

No comments:

Post a Comment