Tuesday 31 January 2012

Divan Love Quotes

Ljubav je jedan od najboljih osjećaja u svijetu. Osjećaj voljeti i biti voljen natrag, da se brine za i biti zbrinut natrag, da žude za i biti čeznuo za povratak u, jednostavno je čaroban osjećaj. Ljubav je jedan takav osjećaj koji može biti izražen u bezbroj načina. Sličan je slučaj prijateljstva. Ovaj odnos ili ne može u potpunosti biti definiran ili se može izraziti na bezbroj načina. Ako želite da razumijete više o ljubavi i prijateljstvu, postoje slatko sladak citati poznatih ljudi u svijetu, koje su korisne. Ovdje su takve sladak sladak citati i izreke. Pročitajte više na poznati citati.
Divan Love Quotes
Volim, ne samo biti ljubljen, nego da se javi ja sam je volio.; ~ George Eliot
Ljubav je strast koja ne može biti točno. To je teško znati točno što je to. Mi svi volimo. ali nakon što je spalio daleko, on je otišao. Postoji razlika između strastvene naklonost i ljubav. Morate odrediti po sebi.; ~ Lucas Roy
Ljubav je samo riječ dok se netko ne naiđe i daje mu smisao!; ~ Anonymous
Poljubac bez zagrliti je kao cvijet bez mirisa.; ~ Anonymous
Ljubav je jedini razuman i zadovoljavajući odgovor na problem ljudske egzistencije.; ~ Erich Fromm
Ljubav je govorio o je lako okrenuo u stranu, ali ljubav pokazao je neodoljiva.; ~ Stan Mooneyham
Ljubav je početak svih radosti koje je priroda spremištu za nas.; ~ Anonymous
Pročitajte više o ljubavi citati i biti u ljubavi citati.
Divan Prijateljstvo Izreke
Kako rijetke i divno je da je flash u trenutku kada smo shvatili smo otkrili prijatelja.; ~ William Rotsler
Ako sam imao jedan poklon koji sam mogao dati, moj prijatelj, to će biti mogućnost da sebe vidi kao drugi što vidite, jer samo onda bi ti znati kako vrlo posebna si.; ~ BA Billingsly
To je jedan od blagoslova starih prijatelja koji možete priuštiti da bude glup s njima.; ~ Ralph Waldo Emerson
Prijateljstvo je jedini lijek za mržnju, jedino jamstvo mira; ~ Buddha
Plant sjeme prijateljstva, žeti buket sreće.; ~ Lois Kaufman
Ne sjećam se kako mi se dogodilo da upoznaju jedni druge. Ne sjećam se tko je dobio zajedno sa kojima na prvom mjestu. Sve što mogu sjetiti je svih nas zajedno ... uvijek.; ~ Anonymous
Zajedno zauvijek, nikada apart. Možda u udaljenosti, ali nikad ne u srcu.; ~ Anonymous
Pročitajte više o prijateljstvu citati i slatka prijateljstvo citati.
Divan Movie Quotes
Bez srca JA nikada stvarno mogu znati što bi to bilo kao da netko ljubavi., ~ Čarobnjak iz Oza
Vivian: Ti si kasno., Edward Lewis: Ti si divan.; Vivian: Ti si oprostiti.; ~ Pretty Woman
U tim snovima sam te volio tako, da sad mislim da znam kako je to biti voljen od vas. Ja ću volim biti voljen od vas.; ~ Kralj i ja
Uzmi ljubav, umnožiti ga beskonačnost i odnesite ga do dubine zauvijek .. i još uvijek imati samo uvid o tome kako se osjećam za vas.; ~ Meet Joe Black
Obećaj mi da ćemo preživjeti. To vam neće odustati, bez obzira što se događa, bez obzira koliko beznadno.; ~ Titanic
Ljubav je brojnih prekrasnih stvar; Ljubav nas podiže, gdje i mi pripadamo, sve što trebate je ljubav.; ~ Moulin Rouge
Ne možete izraziti svaki osjećaj da ste svaki trenutak da ih ima.; ~ Kad je Harry sreo Sally
Pročitajte više o filmu citati i slatka film citati.
Nadam se da ste uživali čitajući ove divan citati iz filmova o ljubavi i prijateljstvu. Ovdje je jedan od najboljih divan ljubav citati veliki Aristotel:
Ljubav se sastoji od jedne duše nastanjuju tijela dva!

No comments:

Post a Comment