Monday, 16 January 2012

Master cilindar Problemi

Važan dio kočni sustav vozila, gospodar cilindar, odgovoran je za pretvaranje ne-hidraulički pritisak hidraulički tlak, time pomažući drugim komponentama u sustavu kočenja da zaustavi automobil. Bez master cilindar, pritisak se primjenjuje na kočnice bi biti od nikakve koristi. Ako je master cilindar je oštećen zbog nekog razloga, to neće biti u mogućnosti to obaviti učinkovito, što znači da vozilo ne bi imali snage da se zaustavi. Dakle, to je izuzetno važno kako bi se utvrdilo master cilindar probleme i popraviti ih dovoljno brzo, tako da možete imati glatku vožnju. Pročitajte više na auto kočnice problema.
Master cilindar Problem Simptomi
Ako postoji problem s master cilindar ili ako to ne uspije, ti bi primijetiti squishy ili mekom osjećaj dok pritiskom na kočnicu. Ako je konstantan pritisak se primjenjuje na papučicu kočnice, recimo za primjer, ako ste zaustavljanja na stop svjetlo, kočnice će potonuti do poda. Osim toga, tekućina za kočnice na master cilindar će pukotina interno. Kad papučica kočnice pomiče dalje od svog namijenjen položaj, to se zove 'dalekog putovanja'. Ako se to dogodi, morat ćete pritisnuti papučicu kočnice iznova i iznova kako bi se zaustaviti automobil kreće prema naprijed. Uz to, crvena crtica svjetlo također će biti bljesnulo što ukazuje da je vozilo nisko na kočionu tekućinu. Vi svibanj želite saznati više o squeaking kočnice.
Mnogo puta, ljudi kažu da će biti ispuštanje tekućine kočnica ako se papučica kočnice je mekana. Međutim, to ne mora biti uvijek slučaj. Postoji svibanj biti unutarnje propuštanje koji može napraviti kočnica mekana, a time, zahtijevajući da pritisnete pedalu nekoliko puta. Obično, master cilindar ima plastični rezervoar, koji pomaže u gospodarstvu tekućina za kočnice. Plastični spremnik je priključen na metalni dio master cilindar uz pomoć gumene gumiranje. Ove grommets preseliti zbog papučice kočnice i kočnice tlaka fluida i vremenom troše i suza, a time, uzrokujući master cilindar probleme. Ako su gume gumiranje oštećen, jasan tekućina koja je tekućina za kočnice će izaći, time, smanjenje potrošnje energije za kočnice vašeg vozila. Više o tome kako promijeniti kočione tekućine.
Postoje metalni koènicama koji su priključeni na master cilindar i kada je trošenje i suza ovih kočnica linija, tekućine kočnica curi. Osim toga, postoji svibanj biti propuštanja kočione tekućine iza master cilindar zbog oštećenja na O-prstenovi. Ako se to dogodi, tekućina bi protok na booster snage kočnica. Tekućina također otapa boju brzo, na taj način, ostavljajući znakove bubbled boje i znakove žestok pod cilindar kočnice majstor. Više o tome kada treba zamijeniti kočnice jastučići.
Master cilindar popravak
Za popravak master cilindar, najprije morate utvrditi master cilindar i rezervoar, uz identificiranje fluidne linije i druge komponente master cilindar. Skinite poklopac spremnika kočione tekućine, kako da biste dobili osloboditi od starog kočione tekućine. Nakon što ste uklonili tekućine kočnica, punjenje cilindra i ponovno instalirajte kapu. Također je potrebno ukloniti električni vodovi koji povezuju na senzor od razine tekućine. Osim toga također trebate ukloniti isječke sigurnost prije nego što možete ukloniti cijelu master cilindar. Pročitajte više o master cilindar popravak.
Dakle, ako nađete bilo koji od master cilindar problema je već spomenuto, potrebno je odmah popraviti master cilindar. Možete se odlučiti za to učiniti sami, što će vam uštedjeti puno novaca, ili možete dobiti to popraviti od mehaničar dućan. Ako ustanovite da je kočnica je mekana, provjerite razinu kočione tekućine i vidjeti ako je zbog manje tekućine kočnica u master cilindar.

No comments:

Post a Comment