Wednesday 8 February 2012

Sami Izreke

Gotovo svi od nas, ponekad i iskustva trenutke samoće. To je doista, vrlo čest ljudski osjećaj koji je iskusio je svima, u jednom trenutku ili drugo. Alone citati, u vrijeme usamljenosti, može odražavati riječima mudrosti i mogu biti izvor snage. Baš kao i mudri citati, samo ne citati samo uzdizanje naše raspoloženje, oni također djeluju kao vodič za tražiti odgovore na pitanja koja opterećuju naš um u nama.
Osjećaj Alone Izreke
Usamljenost može biti i pozitivna ili negativna. Ponekad, usamljenosti koji je prouzročio zbog slomljenog srca ili zbog odlaska voljene osobe ili bilo koje druge traume, remeti život osobe. Takvo stanje usamljenosti može ozbiljno ugroziti kvalitetu života, ako osoba nije u stanju da se oporavim od njega nakon nekog vremena. Kada se to dogodi, osoba koja dragovoljno izbjegava kontakt s ljudima i voli biti sama, bez dijeljenja svoje osjećaje i misli s drugima. To je negativna usamljenost i nije jako zdravo stanje postojanja.
S druge strane, kada se pojedinac traži samoću, po svojoj volji, samo da ukrade neke duše trenutaka za sebe, analizirati svoj život, pomladiti umu, to odčepiti sa svim mentalnim clutters, da stanje usamljenosti je vrlo pozitivan i poboljšava kvalitetu života. Ovaj stav prema usamljenosti aktivira pozitivne misli i stvara motivaciju u životu pojedinca.
Duhovni gurui uvijek inzistiraju na trošenje neko vrijeme svakodnevno, sve sama, tako da možemo biti više svjesni o našem životu i utvrđeno je da takve prakse promiču samo motivacija i dobri su za self poboljšanje.
I osamljenosti, u suštini je vrlo relativni koncept. Ponekad, mi smo potpuno sami i kad smo sjedili u grupi ili u razgovoru s drugima. U stvari, svi smo mi sami i još uvijek zajedno. To je više pitanje emocionalne povezanosti, a ne fizičku prisutnost, ipak, usamljenost je definitivno vrlo teško osjećaj za rukovanje, često čineći nas osjećaju bespomoćno.
Ako aparatom rukujete s zrelost i osjećaj svijesti, samoća može biti najbolji prijatelj za osobu. I to ne iznenađuje da su neki od najboljih literature radovi su pisani, u potpunoj samoći. Za kreativne ljude, trenutke samoće su trenuci vrhovnog kreativnosti. Oni mogu, bez ikakvih smetnji, prekapati duboko u svijet mašte. Dovoljno je imati uvid u ono što je pjesnik prirode, rekao je Wordsworth, njegove samoće u svom sjajnom pjesmu, ja sam lutao usamljen kao oblak ....
Ja lutao usamljen kao oblak, da pluta na visokim o'er udoline i brežuljci,, Kada sve odjednom sam vidio vrana, domaćin, zlatnog daffodils,, Uz jezero, ispod stabla,, lepršave i ples u povjetarac, Kontinuirano kao zvijezde koje sjaje ...
Jer često, kada se na mom kauču lažem; U prazna ili u zamišljen raspoloženje,, oni bljesak na tu unutra oku, Koji je blaženstvo samoće;, i tada moje srce sa zadovoljstvom ispunjava,, i plesove s daffodils.
Nabavite neki više spoznaja o životu kroz neke popularne citati čitanjem više o, život citati i inspirational quotes.
Sami Citati i izreke
Jedan putuje više korisno kada sam, jer on odražava više. ~ Thomas Jefferson
To je često dovoljno da se s nekim. Ja ne treba ih dirati. Nije ni razgovarati. Osjećaj prolazi između vas oboje. Niste jedini. ~ Marilyn Monroe.
Ne možete biti usamljen ako vam se sviđa osoba koju sam s. ~ Wayne Dyer
Možda sam najbolje znaju zašto je to čovjek koji je sam smijeh, a on sam pati toliko duboko da je morao izmisliti smijeh. ~ Friedrich Nietzsche
Mi smo ponosni rijetko kada smo sami. ~ Voltaire
Nikad nisam pronašao pratioca koji je bio toliko druženje kao samoća. Mi smo za najveći dio više usamljeni kad idemo u inozemstvu među ljudima nego kad mi ostati u našim komorama. Čovjek misli ili radi uvijek je sam, neka bude gdje hoće. ~ Henry David Thoreau
Svi naši nezadovoljstva dolazi iz naše nesposobnosti da se sama. ~ Jean de la Bruyere
Mi smo rođeni sami, živimo sami, umiremo sami. Samo kroz našu ljubav i prijateljstvo možemo stvoriti privid za trenutak da nismo sami. ~ Orson Welles
Svaki čovjek mora učiniti dvije stvari sam, a on mora učiniti svoje vjerovanje i svoje umiranje. ~ Martin Luther King Jr.
Testiranje sebe je najbolje kad radi sama. ~ Jimmy Carter.
Ponekad vam je potrebno hodati sama, samo da pokažu što možete. ~ Anonymous
Glas života u meni ne može doći do uha života u sebi, ali neka nam govore da smo svibanj ne osjećam usamljeno. Kahlil Gibran ~
Samoća je Najstrašnije siromaštvo ~ Majke Tereze
Jezik je stvorio riječ osamljenost izraziti bol se sama, a riječ samoća izraziti slavu od samoće., ~ Paul Tillichu
Cijeli uvjerenje mog života sada počiva na uvjerenju da je osamljenost, daleko od toga da bude rijetka pojava i znatiželjni, karakteristična za sebe i na nekoliko drugih usamljeni ljudi, je središnji i neizbježna činjenica ljudskog postojanja. ~ Thomas Wolfe
Unutar mene je mjesto gdje ja živim sama i to je gdje ste obnovili Vaše izvora koji nikad ne presuši. ~ Pearl Buck
To je usamljenost koja čini najglasnija buka. To je točno ljudi od pasa. - Eric Hoffer
Malo muškarci percipiraju ono što samoća, i koliko ga produžiti. Za gužva nije tvrtka, i lica su, ali galeriju slika, i razgovarati, ali tinkling cimbal, tamo gdje je nema ljubavi. ~ Francis Bacon
Ima gorih stvari nego što je sama, ali ona često traje desetljećima ostvariti taj te najčešće kad ti je kasno i nema ništa gore nego prekasno. ~ Charles Bukowski
Također pročitajte više na:; Sad Izreke, citati Broken Heart, citati živjeti, usamljenosti i citati o tome, ovo je kratak kompilacija sami citati i nadam se da mora vam dao neke lijepe detalje o tome kako se nositi s usamljenošću, ako na sve, to je što se osjećate tužni ili niska. Potrebno je shvatiti da usamljenost nije bilo kvara i vrlo normalna ljudska emocija. Zapamtite, usamljenost je posebno uživanje ako biraju sami, pa se pobrinite da vas provesti neko vrijeme na miru da sami bolje znaju i dati svoj um break iz Huma bubnja poslove života!

No comments:

Post a Comment