Tuesday 7 February 2012

Funny Comebacks

U situaciji u kojoj se nalazi bitka umova koji su uključeni, tu je uvijek da je jedna osoba koja je naoružan s comebacks smiješno! On je onaj koji je doslovno može razoružati protivnika s darom da bude brz i duhovit. Funny comebacks su način da ide, ako se želi osvojiti argument! Zadovoljstvo jedan dobiva u Doling out smiješno povratak linije staviti ljude u svojim mjestima, rijetko se može zamijeniti bilo koji drugi osjećaj ili emocija. Funny comebacks donijeti sa sobom osjećaj uz kamatu od vlasti u pravom smislu - moć mozga. Budući da je jedan stvarno treba biti jako duhovit i brz na razdijeliti ove moćan duhoviti i smiješno comebacks.
Mnogi ljudi, međutim, ne može upravljati se da brzo ili smiješno, za one ljude tada, evo popis nekih od najinteligentnijih smiješno comebacks reći. Koristite ih dobro ... i onda utrti put za osvajanje argument. Pročitajte više o smiješne citate i izreke.
Dobra i Funny Comebacks
Poziv se za muza sarkazma i duhovitosti i uzeti inspiraciju iz ovih stvarno smiješno comebacks.
Čovjek: Vaše mjesto ili moja?, Žena: Oboje. Ti si idući u tvoj, i Im 'idući mina.
Osoba 1: Da li primijetiti kako je sam držao moje mladenački ten?, Osoba 2: Da, pa ja vidim ... sve pjegav
Prijatelj: Upravo sam se vratio iz kozmetičarske Ti: Šteta što je bio zatvoren ...
Čovjek: Molimo šapat one 3 male riječi koje bi mi dan!, Žena: Idite u pakao
Prijatelj: Ja sam promijenio mišljenje ...Ti: Odlično, tako da se novi raditi bolje?
Boss: Zaposlenici kao da ne rastu na drveću znate ...Ti: Kako istinito Gospodine, oni obično ljuljačka ispod njih ...
Brother: Zašto miris smiješno?Ti: To se zove sapun - Ne mislim da ikada to gavun prije ...
Čovjek: Hej ima, nisam vidio vas neko mjesto prije? , Žena: Da, i to je razlog zašto ne idem tamo više.
Čovjek: Ja mogu reći da me želite., Žena: Znate, ti si mrtav desno ...Želim vam da ode!
Supruga: Darling, mislite li da ću izgubiti moj izgleda kao JA dobiti stariji, Vi: Uz malo sreće, da.
Osoba 1: Koliko ljudi radi u vašem uredu?, Osoba 2: Oko polovice njih
Čovjek: Pa zašto ne ste Udario bilo gubitnik dečki još?, Žena: Jer ja sam bio na čekanju za vas!
Čovjek: Hej ti si prilično slatka!, Žena: Znam.
Čovjek: Ja bih ići na kraj svijeta za tebe., Žena: Da, ali bi vam boravak tamo?
Čovjek: Kako vam se sviđa vaš jaja u jutro?, Žena: neoplođenih!
Čovjek: Htio bih proći kroz sve za vas., Žena: Dobro! Počnimo s Vašeg bankovnog računa. Zatim vrata.
Lady Nancy Astor jednom dobio ojađen kod Churchilla. , Winston, rekla je oštro, ako ste bili moj muž ja bih stavio otrov u kavu., I ako sam ja tvoj muž, odgovorio Churchill, ja bih ga piti.
Pročitajte više na:; sarkastičan Izreke o životu; Funny Witty Kratki Izreke, sarkastičan jedan linijski brodovi, One Liner - Funny Comebacks
Vi stvarno ne možete pogriješiti s tim. Vi ste vidjeli tipa ovih na majicama! ; Oprostite, ali vi očito si me zamijeniti za nekoga tko daje osuditi. , A ja ne znam što vas čini tako glupo, ali to stvarno radi. , Htio bih vam pomoći. Na koji način ste došli rezervirati, ne trebate licencu da se taj ružni? , A ja sam zauzet sada. Mogu li ignorirati li neki drugi put? , A ja sam plavuša što je vaš izgovor? ; Ahhh ... Vidim vijak-up vila nas je posjetio opet. , A ja ću pokušati biti ljepše ako ćete pokušati se pametniji. , A ja sam stvarno jednostavan da biste dobili zajedno s jednom vi ljudi naučiti klanjati mene. , A ja vam se sviđa. Ti me podsjeti kada sam bio mlad i glup. ; To zvuči kao engleski, ali ja ne mogu razumjeti riječ koju si rekao. , Imam dosta talenta i vizije. Ja jednostavno ne daju osuditi. , Ja uvijek će njegovati početni zablude sam imao o vama. ; Njegovi zubi su svjetlije nego što je. , A ja ne znam što je vaš problem, ali ja ću kladiti da je teško izgovoriti. ; Pročitajte više na jedan linijski brodovi.
Yo Mamma - Funny Comebacks
Ovdje su neke klasične "Yo Mamma 'jedan linijski brodovi za vas. Saznajte ljude, naučiti! , Vaša mama je toliko masnoće da kad je stao na ljestvici je rekao jedan po jedan molim. , Yo Mamma je toliko masnoće je potrebno dva autobusa, a vlak da se na svoje dobre strane. , Yo Mamma tako masnoće izašla na ljestvici i to je rekao da se nastavlja ... , Yo Mamma je toliko masnoće zaljubila i razbio. , Mislio sam da si ružna ... i onda sam upoznao vašu mama. , Yo Mamma je toliko masnoće, ona koristi Tihi ocean uzeti kadu. , Yo Mamma tako glup njoj omiljena boja je jasna. ; Yo momma je tako masnoće, je hodala ispred TV-a ja sam propustio čitav niz prijateljima! , Yo Mamma je tako masti, kad je stala na vagu je rekao "do beskonačnosti i izvan nje! '. ; Pročitajte više na duhovit jedan linijski brodovi.
Mislite li da ikada mogu poći krivo s tim smiješno comebacks? Ja stvarno ne mislim tako! Tko ne bi volio biti smiješno i duhovito, molite reći? Tako sada početi lov na brusiti i moć da stvarno jako vješt u duhoviti!

No comments:

Post a Comment