Thursday 16 February 2012

Kako reći ako Guy voli Kviz

Čudne ljubav - zadovoljstvo i bol. Ljubav je osjećaj ljubavi. Mržnja strah od odbijanja. Zbunjeni šaljiva zagonetka "Možda me voli ... možda on ne '. Umoran od čitanja znakova u krivu. Da ... zgnječi su poput toga. Ja sam bio tamo. Pitate se nebrojeno puta da li je on zainteresiran za mene ili mi je jednostavno stavljanjem previše mislio na ovo okretanje u ljubavnu priču. Zašto ne bi bilo 'Kako znati je li dečko voli' kviz?! Na većini navrata nisam ni dobio oko na saznati da li on mene volio ili ne, odnos je bio izvan pitanje. Na kraju, ja bih se stvarno umorna od čekanja i razmišljajući i zaboraviti na cijelu stvar. Volio bih da mogu čitati znakove bolje! Volio bih imao 'Kako znati je li dečko voli' kviz!
Bio tamo, učini to? Nije lako, zar ne? Pogotovo ako vam se sviđa dečko, a vi ste uzimajući sve te mješoviti signali iz njega. Ne znate li pročitati u njegovu trebao pozitivni znakovi ili ih ignorirati. Bilo da se igraju na one znakove i poduzeti prvi korak, ili da li samo da mirno sjedi. Tough. Ne za dugo ipak! To je vrijeme za neke dobre vijesti! Što ako sam vam rekao da je 'Kako znati je li dečko voli' kviz da bi mogao uzeti i saznati točno je li zainteresiran ili ne? Zainteresirani? Čitajte na ...
Kako znati je li momak voli vas Kviz
Uzmi ovaj kviz da vidim ako momak mislite da voli, stvarno voli vas.
Kada se vaše oči susret, on ... , On to ne registrirate i ide o svom radu. , Smije ljubazni osmijeh i izgleda daleko nakon 2-3 sekunde. ; Gleda me za dugo vremena. , On izgleda, a zatim se odmah okrene. Onda izgleda gore opet. , Kad on govori na vas, on ... ; Err, mi nikada nisam zapravo govorio. ; On me pita o zadaću, a zatim ide svojim putem. , On nikada nije započinje razgovor, ja sam ga pokrenuti. , On govori o puno stvari, čak i osobne. On je ponekad muca dok radiš to. ; Kako su njegovi prijatelji oko vas? Da li su ga spomenuti? , A ja ne mislim da znam da postoje. ; Oni su sa mnom razgovarati o klasi i stvari, ali ga gotovo nikad ne spominje. ; Oni su sa mnom razgovarati o drugim stvarima i mislim da je spomenuo jednom u neko vrijeme kao dobro. ; Su ga često spominju i imaju niz zadirkivanje o njima. , Ako mu u susret u hodniku, on će ... , Ne znam ni on vas prošao. ; On će gledati na vas onda pogled daleko. ; On će gledati u vas, osmijeh i onda nastaviti svoj put. , On će prestati da kažem Bok, a zatim pričekajte dok se chat. ; Ako razgovor, kako je njegov govor tijela oko vas? ; On čini ravnodušnim. On je gleda preko moje glave ili zuri u njegov sat često, on održava socijalne distance i govori mi kao poznanik. ; On je vrlo je opuštena oko mene, i govori mi kao da bi se na jedan od njegovih prijatelja tip. , On se naslanja u kad on govori, dodiruje moje ruke puno i plaća nepodijeljenu pažnju na ono što sam rekao. , Ako ga vidite sa skupinom djevojaka, on ... , Ne bi ni znali sam ga donio. , Bi li pogled preko i vratiti se u razgovoru s njima. , Biste li tražiti da im se pridruže .. i par drugih, kao dobro. ; On će prestati pričati s njima i gledati u vas. On će korak od djevojaka i dovesti u daljini. , Da li je ikada koketiraju s vama? , On čak i ne razgovaraju sa mnom! , Ako me zvati whamming u glavi koketiranja ... sigurno! ; On viceva o aktima i sve slatko, ali flert, I dunno, ako ga možete nazvati. ; On ne završi mi complimenting i da ovaj smješkom na licu. , Ako ste izgubili nešto / nešto pao, on će vam pomoći da izgledate za to? , A ja ne mislim da bih stvarno briga. ; Prilično siguran da ne bi. , Možda, ako sam ga pitao .. možda. ; Vjerojatno će spavati klasa da mi pomogne tražiti ga. , Ako ga pitao se, misliš da bih ići? ; Hell br. ; Jedino ako je on usudio to učiniti. ; Možda. Ne baš siguran. ; Ya Mislim da je tako. On je čak opada savjete. ; Uzeo test? Rezultati Ako je većina vaših odgovora su br.4, onda djevojka ... oh on soooo te voli! No.3s također bi mogle ukazivati ​​na njegova simpatija. Vjerojatno je vrlo stidljiv i to je razlog zašto niste znali kako to reći ako sramežljivi momak te voli. No.2s znači da je on samo vas vidi kao poznanstvo. A No.1s znači da ne bi trebali ni gnjaviti. Ovaj tip uopće ne znaju da postoje, ili čak i ako on ne, on gleda u vas kao da bi zid.
Zanimljive načine reći ako Guy te voli
Ako gore 'Kako znati je li dečko voli' kviz nije Vam pružiti sigurni znakovi on te voli, onda ovdje su neke zanimljive načine reći ako dečko te voli. ; On će probati i razgovarati s tobom često. , On će uvijek biti oko na periferiji. Ti uvijek ćete uhvatiti ga bulji u vas kad vam pogled na njega. ; On će dobiti glup osmijeh kad god osmijeh na njega. , Kad ste u društvu na njega i drugih dečki, on će pokušati biti blizu vas, ili ih vratiti (to je njegov suptilan način za blokiranje njima od vas.) , On će vas o kompliment jednostavne stvari koje nitko drugi ni obavijesti. , On će vas pitati da bezopasni kavu u kafiću. ; On će pitati svoje mišljenje i pokušati vas uključiti u grupi razgovore. , On će uvijek biti spremni pomoći Vam out (dajući vam knjigu s vrha police da ne možete doći), On je stalno će glatko svoju odjeću i / ili kose. To je njegova podsvijest način dotjeruje za vas. ; Ovo je suptilan jedan. Dečki koji su sramežljivi i stvarno ne mogu vam pristup po sebi, te će pokušati sprijateljiti vašeg prijatelja i upoznati vas preko njih. ; Povjerava u vama. , On vas poziva s prijateljima za filmove i sur. , Ovo su neke od znakova kako reći ako dečko te voli. A sada da ste saznali o tome kako to znati ako dečko te voli, možda želite znati kako to pokazati momak si mu se sviđa? Jednostavno! Ove formule vrijede za vas kao dobro! Samo provjerite vaš prisutnost osjećala ga uključiti u razgovor, pitati poslije njega, razgovarati s njim svakodnevno, koketirati s njime malo i on će biti ljepušan velik dio gdje se prije nego što je 'Kako znati je li dečko te voli' kviz! I nakon što ste dovoljno učinjeno muči čovjeka, iznenadila ga moleći ga out! Neće to biti najbolji dan ikad? U sanja taj dan onda ... Sve najbolje!

No comments:

Post a Comment