Sunday 19 February 2012

21 pitanja pitati Boy

Mi svi znati o uvijek popularnoj automobil igra, Dvadeset pitanja. Ali to nije ono što ćemo igrati ovdje. Razgovaramo o upoznavanju čovjeka koji ste upravo sreli. Zainteresirani ste u njemu i žele znati više o njemu kao osobi, dok datiranje. Očito, kao i zadržati broj datume povećava, vas dvoje će sigurno doći da znaju jedni druge s više intimnim razgovorima. Međutim, ako se nitko ne pita prava pitanja, kako je moguće da upoznate momak? Kako bi pomogli riješiti vaše dileme, mi smo došli do zanimljivih i dobrih pitanja pitati dječaka vam se sviđa. Mi smo prikupili različite vrste od 21 pitanja pitati dječak možete samo upoznali, kao i oni mogu vam pomoći u razumijevanju tko je on. Sada znam što ćete reći. Kako možete zaista znate nekoga tražeći samo 21 pitanja? Nema posebne magije u tom broju, jer je više pitanja vas pitati ga, bolje to će biti za vaš odnos. Dakle, samo mislim ovih 21 pitanja, kao sredstvo za razbiti led između vas dvoje, spremiti neke od sramote i pomoć njegova nevoljkost da govore kao dobro.
Pitanja za Pitajte Boy ste upravo Met
Koncept ovih pitanja zvuči jednostavno dovoljno, ali zapamtite, nemojte misliti o njima kao standardnim smjernicama. Umjesto toga, mislim da od tih 21 pitanja pitati dječaka vam se sviđa kao zabavan i uzbudljiv datiranje. Lista je podijeljena u tri odvojena dijela sa svakim od njih sadrži 21 pitanja. Možete odabrati ove zabavno pitanja pitati dečko prema vrsti datuma vas dvoje se i kako udoban svaki od vas se u razgovoru nad njima. Evo popis dobrih pitanja pitati momak i nadamo se da donosi puno bliže.
Opća 21 pitanja pitati Boy, Imate li omiljeni Posvetiti kostim? Ako da, onda zašto? , Jeste li ikad bili u bilo neugodna situacija u vašem životu? , Imate li omiljeni sjećanja iz djetinjstva? , Jeste li jedinac? Ako ne, kako zatvoriti ste na svoju brat / sestra? , Koga ti se sviđa bolje, Bob Ross ili Mister Rogers? , Ako je Bog vam je dao jednu želju, što bi vas pitati za? ; Reci mi nešto o svojim najboljim prijateljem. , Ima li bilo koji događaj ili scene koje su vas nasmijati najteže? , Volite li potez koji svima ostalima mrzi, ili obratno? , Imate li omiljeni miris, nešto iz svoje prošlosti, koji se vraća lijepe uspomene? , Ako ste bili server na nekom restoranu i kupac je bio grub za vas, da li bi pljunuo u njegovu / njezinu hranu? ; Recimo da ste planiranje lijepo večeru, ali bi mogao samo pozvati 3 osobe, koji će vas pozvati i zašto? , Ako imaš moć nevidljivosti, gdje biste htjeli otići i / ili ono što bi želite učiniti? , Volite li čitati (glazba, video igre, TV emisije)? Ako da, onda kakva knjiga da li vi svoj? Zasto? , Ako je vaš život, spontano, mijenja u neki film, koji film i / ili glumac bi to željeli biti? Ti su scenarist i da se s novim show. I svoje vrijeme počinje sada. , Što je najviše cheesiest, fattest masti-punjene, kalorija punjeni hrana želite svinja na? , Ako ste bili s obzirom na moć da biste dobili osloboditi od jedne države, što bi to moglo biti? Zasto? , Da li postoji pjesma koju znate je najsramotniji pjesma ikad, znate sve riječi, a ponekad i pjevati kad sam? , Da li vi i vaši roditelji imaju omiljeno mjesto za večeru ili bilo kakve proslave? , Jeste li ljubav ili mržnju školi? Imate li voljeti ili loša sjećanja o školi? ; Osobni 21 pitanja pitati Boy, Što da li vi uzeti u obzir vaše najdublje žaljenje? , Što vam se sviđa kod mene / moje navike / moje mogućnosti? , Što je najudaljeniji ste otišli u vezi? Koliko dugo / ozbiljan je to? ; Sjećate li se vaš prvi spoj? Što je to željeli? ; Ako don'ta osoba, kako ga nositi / nju? ; Odaberite jednu. Smart, ružno / glupi, i lijepa. Što biste željeli biti? , Ima li bilo koji primjer u svom životu koji je donio vam najbliži umire? ; Pretpostavimo da je osvojio veliki Loto sutra. Što će učiniti sa svim tim novcem? , Što je najgore laž ste rekli svoje roditelje? Jesu li vas uhvatiti? , Da li vam nedostajati ili misliti o svojim bivšim? Provjerite svoje tijelo jezik da vidi je li on govori istinu. , Jeste li ikada od nekoga iz različitih rasa ili kultura? Ako ne, bi li ikada? , Što je najveći problem / problem s našim svijetom u današnje vrijeme? , Mislite li da ljudi rade nešto konstruktivno o promjeni naš svijet na bolje? , Ako bi mogao ispuniti ili ručak s kim, mrtvi ili živi, ​​koji bi vam odabrati? ; Tko je vaš omiljeni glumac ili glumica? Reci mi nešto vam se sviđa kod njega ili nju? ; Recimo, ja vas pitao da kuhati nešto romantično za mene. Što ćete učiniti? , Koji je vaš omiljeni godišnje doba? Što biste učinili na proljeće / zima / jesen / zima dan? ; Jednog dana se probudio i saznao da ste se pretvorio u ženu, što će biti prva stvar koja dolazi u vaš um? , Jeste li trenutno radi na nekoliko veliki plan ili cilj? Ako vas je, kaže, dati mu bonus bodove za to. , Ako ste mogli odabrati zanimanje ili hobi učiniti za ostatak svog života, što bi to bilo? , Da li vam se svidi, podršku, ili da li ste ikada učinili bilo kakve lijekove? ; Intimna 21 pitanja pitati Boy; Daj mi svoje 5 privlači me i odbija me. ; Li djevojka / cura ikad slomiti srce? Šta se dogodilo? ; Koji bi vam odabrati mjesto za naš prvi poljubac? , Jeste li ikada prevarila svoju djevojku? Je li vas uhvatiti? ; Li vaša djevojka varati na vas? Jeste li uhvatiti? ; Reci mi jednu stvar o vama da ste pronašli najseksi. ; Reci mi jednu stvar o meni koje ćete naći najseksi. , Vjeruješ li u Boga ili pojam Boga? Da ili ne, zašto? , Imate li kakvih fantazija koje nitko ne zna? , Da li vi kao djeca? Na kraju, koliko djece želite imati? , Mislite li da sretno postoji? , Jeste li ikad bili u ljubavi prije? Ako da, što ti sjetiti toga? , A nakon mene, koji ne uzmete u obzir svoje najbolje ili najbliži ženski prijatelj? ; Pretpostavimo da sam imao nesreću i ostao s užasnom ožiljci za ostatak mog života, da li bi još uvijek me voliš? , Ako ste slavna osoba stvarno jako svidjela zatražio da se s njom, da li bi me ostaviti? ; Pretpostavimo da sam bila u vezi još jedan dečko, zajedno s vama, kako bi ste reagirati na tu vijest? , Da li planirate da će se vjenčati u budućnosti? Ako da, kako stari mislite li da bih se? , Ima li nešto o meni što vam se ne sviđa ili poštovati? , Ako liječnik mi je rekao da je imao opasno / smrtonosna bolest, da li bi me ostaviti? Biste li još uvijek me voliš? ; Pretpostavimo da sam morao premjestiti daleko odavde i da je za nekoliko godina, bi li me čekati ili razbiti sa mnom? : 'Ako smo imali djece, od kojih je jedan imao zdravstvenih problema, kako ćete nositi takvu situaciju? ; Ova 21 pitanja pitati dečko su namijenjeni za rad za sve faze odnosa. Neke od tih pitanja svibanj činiti teškim za tvoj tip, pa budite sigurni da razumijete ga malo prije premještanja na više intimni 21 pitanja pitati dječak je gore spomenuto. Pogledajte što mu odgovori, pokušajte da ne pogodite što bi mogao reći ili ono što bi trebao reći za bilo kakva pitanja. Neka vam dati iskren odgovor, jer to je cijela ideja iza svega ovoga.

No comments:

Post a Comment