U svakom području našeg života, komunikacija je neophodna za slanje jasne poruke da ljudi oko nas. To je kroz komunikaciju da smo prenijeti naše osjećaje, ideje i emocije drugima. Kada govorimo o komunikaciji, onda to nije samo verbalna komponenta koja pitanja. Non verbalne poruke kao govor tijela, odnosno para-verbalne poruke poput ton i volumen naš glas imaju jednaku važnost. Nedostatak odgovarajuće komunikacija često dovodi do nesporazuma i siromašnih percepciju. To je uglavnom događa zbog jednog ili više prepreka u komunikaciji.
Koje su prepreke u komunikaciji
Postoji niz čimbenika koji djeluju kao prepreka kada je u pitanju za učinkovitu komunikaciju. Neki od glavnih komunikacijskih barijera su navedeni u nastavku:
Fizička Pregrade, jedna fizička barijera često je stvorio označava granice za pojedince. U radnom mjestu, kao prepreke može biti uzrokovan različitim sjedećih aranžmane za osoblje koje pripadaju različitim statusom. Ova udaljenost faktor može biti prepreka u normalnom radnom mjestu komunikacije. Ostali čimbenici u svezi s fizičkog okoliša kao i konstantna pozadinska buka, slabo osvjetljenje, može uzrokovati puno smetnji i često dolaze u načinu komunikacije.
Nedostatak komunikacijskih vještina, ako je poruka dodjeljuje osoba nije jasna, onda to postaje prepreka. To se događa kada se rečenice nisu završeni ili postoji duge pauze između dvije riječi ili ne postoji konzistentnost u ono što je rekao. U takvom scenariju, slušatelj sumnja u vjerodostojnost i istinitost navedenih riječi. Oni koji imaju niske povjerenje ili nedostatak samopouzdanja, često ne komuniciraju ispravno.
Jezične barijere, tijekom razgovora, ako osoba koristi puno žargon ili poštapalice, onda takve riječi će postati barijera komunikacije. To se događa zato što ne mnogi ljudi su upoznati s tim specijaliziranim uvjetima. Dakle, oni svibanj čak i ne razumiju određene dijelove poruke i da će osjećati izostavljeno.
Pregrade stava, a to proizlazi uglavnom zbog osobnih sukoba između pojedinaca. To je loše može upropastiti bilo međuljudskih odnosa kao i na pojedince koji su uključeni kašnjenje komunikacije s obzirom na sukob interesa. Takav nepopustljiv stav je promatrana među zaposlenicima u organizaciji, kada nemaju motivacije, ili su nezadovoljni sa lošim upravljanjem.
Emocionalna Pregrade; Ova prepreka je povezan s psihičkim stanjem pojedinca tijekom komuniciranja. Ako pojedinac ima loše raspoloženje i to dobiva ogleda se u njegovim ili njezinim riječima komunikacije, onda slušatelj će izgubiti interes za slušanje poruka. Možete se odnose na prepreke za učinkovitu komunikaciju.
Kako da prevlada komunikacijske barijere
Najvažniji dio prevladavanje komunikacijske barijere je pravi izbor riječi. Jedan pogrešne riječi može izazvati mnogo nesporazuma. Jednostavan, razumljiv jezik je najbolje sredstvo komunikacije. Važno je biti jednostavan i jasno izraziti svoje mišljenje bez sječe prijeti reakcije slušatelja. Emocionalno stanje uma ne smije biti izložena tijekom interakcije. Jezik tijelo bi trebalo biti pozitivno, a glas bi trebao biti jasan i čujan. Dok se raspravlja o nekom pitanju, treba se koncentrirati na razgovor, a ne dobiti ništa omesti u okolici. Dobro slušanje je vještina također sastavni dio dobre komunikacije. Slušajte svake riječi koja je zvučnik pokušava reći. Ne prekidajte kad drugi govore nešto. Nemojte dopustiti da pojedinca inat dolaze u svoj način komuniciranja. To će poboljšati ukupnu interakciju.
Prepreke u komunikaciji čine naš život komplicirane i cijela situacija može nas dovesti do mnogo frustracija. Identifikacija tih prepreka, učinit će to lakše da ih prevladaju. Kada se raspravlja ili razgovor, ne izlaziti na činjenicu da takve prepreke postoje. Zakon strpljivo, i učiniti ustrajne napore prije nego što možete vidjeti bilo koji poboljšanje u situaciju.
No comments:
Post a Comment