Thursday 15 March 2012

Strašan Pick Up Lines

Dosadno od iste stare pokupiti linije? Bez brige! Nakon svih istraživanja i traženja, naći ćete isti oni. Što čini pokupiti linije strašan, je način na koji ih izbaviti. Oni trebaju biti dostavljeni uz mnoštvo stav i posude perjanica. Često smo dobili zapleteni u potrazi za načine kako reći momak voli vas ili neke druge takve nevažne stvari. Kako itko može vam se sviđa, ako niste napravili potez bi primijetio. Tako, radeći na kazavši these pokupiti linije koje rade, pomoći će vam dobiti potrebne pozornost. Dakle, pročitajte na za neke super strašan motika linije da biste dobili razgovor ide!
Stvarno strašan Pick Up Lines; ste izgubili? Because nebo je dug put od ovdje. , Nadam se da znate CPR, jer ste uzeti moj dah daleko. , Djevojka, bolje da imaju licencu, cuz vi ste vozeći mene ispucan! , Ako ste bili novi hamburger u McDonaldsu bi biti Mcgorgeous! , Jeste li dekoraciju interijera? Kad sam te vidio u sobi postala lijepa. , Pozdrav, ja sam lopov, a ja sam ovdje da ukrasti vaše srce. , Je li to vrh osjećala? [Br] Želite li da bude? , Imate li opekline, ili ste uvijek ovako vruće? , Ja sam ovisnik o da, i ja sam alergičan na br. Pa što je to će biti? , Ako sam mogao preurediti u pismo, ja bih stavio U sam i zajedno. ; Okrenite se djevojka sjedi pored vas u baru i reći ... Ja sam ne stvarno tako visok ....Ja sam sjedio na moj novčanik. , Ovo je test linije kurva hitne službe. Beeeeeeeeeep. Ako ste bili ništa manje lijepa, ti bi samo čuo loše gramofonska linije. , Osim što je seksi, što učiniti za život? , Jeste li parking kartu? - Što? Imaš fino napisao sve nad vama. , A ja sam nevidljiva. (Stvarno?) Možete li me vidjeti? (Da) o tome kako sutra navečer? ; Možete otpasti zgradi, možete pasti van stablo, ali beba, najbolji način da se pada u ljubavi sa mnom. , A ja nikada nisam imao san sve do dana kad sam te upoznao. Ti izgleda kao moj prvi supruga! (Koliko ste imali?) Nikakva , Ako je ovo bar je meso na tržištu, morate biti premijera rebra. , A ja znam da nisam trgovine predmet, ali ja mogu reći kada ste me provjere out. , Ako je ljepota sunca, da bih sjaj od milijun svjetlosnih godina daleko. , Život bez tebe bi bilo poput razbijene olovku ... besmisleno. ; Vaše tijelo je čudesna, a ja želim biti Alice. , A ja sam kao čokoladni puding, ja izgledam kao govno, ali ja sam kao slatko kao što se može. ; Mogu li dobiti upute? [Da, gdje?] Svoje srce. , Jeste li stranac? Zato što ste tek oteti moje srce. , Imate li karte? Jer sam samo držati uzimajući izgubljen u tvoje oči! Ti reci Kladim se da 20 dolara mogu te ljubim bez upotrebe mojih usana. Ona kaže, Bet je na. Vi joj poljubac onda reći, ja izgubio. ; Imaš nešto na prsima: moje oči. , Vjeruješ li u daljnjem tekstu? Pa, onda mislim da znate što sam ovdje nakon. , A ja ne znam da li si lijepa ili ne, nisam stečen prošlosti oči još. , Što to osjećaju kao da se najljepša djevojka u ovoj sobi? ; Oči su plavi kao i moj wc voda u kući. , Nisam pijan, ja sam samo opijen tobom. , Nadam se da je vatrogasac oko, uzrokuju ste smokin '! Ti - Je li to boli. Druga osoba će, naravno, reći učinio ono što boli, vi? - Kada je pala s neba. ; Oprostite, možete li ispraznite džepove? Vjerujem da su ukradene moje srce., Dakle, to su bili malo strašan pokupiti linije za djevojčice i strašan pokupiti linije za dečke. To mogu biti pokupiti linije koje ste čuli. Ali, oni su spomenuti ponovo ili se pojavili u rezultatima pretraživanja, jer oni su stvarno strašan pokupiti linije. Sada, sve što trebate učiniti je samo im vrijeme u pravu!

No comments:

Post a Comment