Wednesday 28 March 2012

Slatki Izreke o Ljubavi

Ako sam mogao sanjati na sve, to bi bilo o tebi. I ja sam ne stidi od njega., To je ono što Stephenie Meyer nije spomenuo o ljubavi kroz lik Edward Cullen u svojoj iznimno popularan i kultni formiranje Sumrak serije knjiga. That citirati više ili manje opisuje sve ono što one savladan ljubavlju osjetiti. Mislite da možete koristiti neke više takvih slatkih citati o ljubavi? Nabavite spremni da se zahvatila je ljubav i ne zaboravite da posebnu osobu!
Slatki Citati Za ljubitelje
U može pasti s neba, U može pasti iz stabla, ali je najbolji način da se pada u ljubavi sa mnom.; - Anonymous
Ljubav je privremeno ludilo. It eruptira poput potresa i onda splasne. A kad splasne morate donijeti odluku. Morate rade li vam korijeni su postali toliko isprepletene zajedno da je nezamislivo da bi trebao ikada dio. Budući da je ovo što je ljubav. Ljubav nije daha, to nije uzbuđenja, to nije proglašenja obećanja vječne strasti. Da samo se u ljubavi koja svatko od nas može uvjeriti sami smo. Ljubav je sama po sebi ono što je preostalo, kada se u ljubavi ima izgorene, a to je i umjetnost i nesreća. Vaša majka i ja je to, imali smo korijeni koja je rasla prema drugom zemljom, a kada su svi prilično cvijet je pao od naših poslovnica utvrdili smo da smo bili jedno stablo, a ne dva.; - St. Augustine
Primijetio sam da se s vama, ja osmijeh češće, ja bijes malo manje brzo, sunce sija malo svjetliji, a život je tako puno slađe. Za biti s vama me vodi na drugo mjesto: mjesto se zove ljubav. ; - Anonymous
Ne, ovaj trik navika funkcionirati ...Kako na zemlji si ikada idući u objasniti u smislu kemije i fizike tako važan biološki fenomen kao prvi ljubav? ; - Albert Einstein
Pročitajte više na kratko slatka ljubav citati.
Vjerujem da su dvije osobe povezane u srcu, i to ne obzira što radite, ili tko ste i gdje živite, ne postoje granice ili prepreke, ako su dvije osobe suđeno biti zajedno. ; - Julia Roberts
Pročitajte više na, Slatki citati za svoju djevojku, Slatki citati za svog dečka, to je neobična misao, ali to je samo kad vidite ljude u potrazi smiješno da shvatite koliko ih volim.; - Agatha Christie
Uh Ja sam totalno zaljubljena u tim dugim, prekrasna i slatka ljubav citati! Ja ne mogu prestati razmišljati o opisujući neke više sladak i sladak citati o ljubavi! Objesiti na ako ste pining za više!
Kratko i slatko citati o ljubavi
Ljubav je neodoljiva želja da se željeni neodoljivo. ; - Robert Frost
Najveća sreća života jest uvjerenje da smo ljubljeni.; - Victor Hugo
Voljeti nekoga duboko vam daje snagu. Biti voljen od nekoga duboko vam daje hrabrost.; - Lao Tzu
Pročitajte više na, Falling in Love Quotes, Famous Quotes Love, koji je, premda je volio, je siromašan?; - Oscar Wilde
Postoji milijun stvari u svijetu želim, ali sve što mi treba vas.; - Anonymous
Ako znam što je ljubav, to je zbog tebe.; - Herman Hesse
Tečaj prave ljubavi nikada nije trčanje glatko.; - Shakespeare
Pročitajte više o ljubavi kratki citati.
Gravitacija nije odgovoran za ljude pada u ljubavi. ; - Albert Einstein
Mi smo došli za ljubav ne pronaći savršenu osobu, nego učenje vidjeti osobu savršeno nesavršena. ; - Sam Keen
Na dodir ljubavi, svatko postaje pjesnik.; - Platon
Tu je beskrajne popis slatko citati o ljubavi izabrati iz zapravo, ali to su najbolje ljubavi kao citati percipiraju mene! Uvijek ste dobrodošli da biste dodali još mnogo takvih divan vole citati ovo, daje dimenziju poimanju ljubavi!
Na kraju dana, sve nas ljubav i živjeti kao posljedica toga, ali mislim da još uvijek nismo sigurni o tome što je ljubav zapravo! Ljubav se događa!

No comments:

Post a Comment