Wednesday 14 March 2012

Cherry Blossom Tattoo

Dobivanje tetovaža učinio je na moj do-do lista od uzrasta! Ove godine sam napokon smogao hrabrosti da biste dobili neki. Sam bio pravedan izvjedljiv kakav tattoo dobiti i primijetio da cvijet tetovaže kao da se bijes. Ja sam neke kopanja i one koje je pozvao mene najviše su trešnja procvjetati tetovaže. Tetovaža se velika obveza, morao sam znati više o tome prije nego što sam zapravo dobio jedan. Ovdje su neke od stvari koje sam saznala trešnja procvjetati tetovaže.
Značenje Cherry Blossom Tattoo; Cherry Blossom tetovaže imaju dublje značenje nego samo se prilično cvijeće. Na vidjeti bezbroj trešnja procvjetati tetovaža dizajne, shvatio sam da to uključuje puno zamršen pojedinostima. Japanski Cherry Blossom je vidio drugačije u kineskoj kulturi i japanske kulture. U Kini, trešnja procvjetati tetovaža stoji za senzualne i dominantna moć žena, dok je japanska trešnja procvjetati tetovaža stoji za 'život' koji je ikada mijenja, a svaka faza života prolazi, utvrdivši da ništa nije konstanta.
Cherry Blossom cvjeta u proljeće i simbolizira rast i prosperitet. Dakle, ovaj cvijet ima mnogo značenja, osobito u Japanu. Povijest pokazuje da je drevni Samurai Samurai koristili ovu cvijet kao simbol njihove Bushido kodeks ponašanja koji propovijeda odanost i čast među ostalim vrlinama. Nije li to zanimljivo kako jedan znak može imati različita značenja u različitim kulturama? Budući da su oni tumače drugačije, trešnja procvjetati tetovaže za djevojčice i dječaci se razlikuju u značenju, iako su oni isti!
Cherry Blossom Tattoo Designs, tetovaže su tabooed u Japanu kao što su bili povezani s japanske mafije, Yakuza. Osobe s tetovažama još nisu dozvoljeni u mnogim javnim mjestima u Japanu. Međutim, ovaj pojam se postupno mijenja, pa čak i djevojke u Japanu sada su sportske tetovaže imaju američki utjecaji. Cherry Blossom tetovaže su među najpopularniji tetovaže za žene, ne samo u Japanu, ali diljem svijeta.
Cherry Blossom tetovaža dizajne su različitih vrsta. Većina tih tetovaže su ružičaste ili bijele boje kao original trešnja cvjetovi koji su vidjeli diljem Japana. Oni su izvučeni vrlo delikatno i stabljikama imaju točkice. Zanimljiva interpretacija Cherry Blossom tetovaža je prolazne prirode života i to može biti prikazan i putem somei Yoshino Cherry Blossom tetovaža. Ovi cvjetovi cvatu za samo jedan tjedan u cijelu godinu. Yaezakura trešnja procvjetati tetovaža je još jedan tip koji ima velike cvjetove, jedinstvena osobitost svoje vrste. Ova tetovaža predstavlja slikovit ljepote stabla natovaren s tim cvjetovima protiv pozadina od svježe zelene trave ili prostranstvo od bijelog snijega.
Drugi izbor Cherry Blossom je shidarezakura Cherry Blossom tetovaža koja sliči vrba stablo koje čini se da je savijanje prema tlu s težinom svojih cvjetova. Dodavanje element enigma može biti zanimljiv način prikazivanja ove vrste trešnja procvjetati tetovaža. Crtanje nešto što je djelomično skriven a djelomično vidljiv kroz tekstil u trešnja cvjetovi je ono što bih radije!
Ponekad tetovaža umjetnici mogu nacrtati osobu ili objekt uz trešnja procvjetati tetovaža dati ga više rezonantan izgled. Lice prilično žene s Cherry Blossom u njezinu kosu ili samuraj s trešnja procvjetati na njegov pojas su neke druge prilagodbe koje tattoo umjetnik može koristiti da izvedeš bitne odlike koje trešnja procvjetati stoji za - senzualnost, ravnoteža, izdržljivost, tajne i prolaznosti.
Prije nego uzimajući tetovaža učinio, provjerite tattoo umjetnik ima neka iskustva u tetoviranje. Pitaj ga / ju za uzorke prethodnih radova. Potvrdite da on koristi bilo za jednokratnu ili sterilizirano iglice. Dok uzimajući tetovaža učinio, to je bolje da provjerite ako umjetnik ima ikakvog prethodnog iskustva u orijentalnom dizajna. Ovi dizajni su svoj jedinstven način biti povučena i moždanog udara kako bi pitanjima, dok je crtež. Ako umjetnik ima prethodnog iskustva, siguran sam da će vam dati mnogo jedinstvenih i inovativnih ideja trešnja procvjetati tetovaža.
Cherry Blossom Tattoo Care, ok, pa kad sam odlučio gdje da biste dobili moj tetovaža od, trebao sam znati pravo tetovaža skrb. Evo što sam dobio! , Umjetnik će se primjenjivati ​​mast i zavoj tetovažu nakon što je on učinio. Ne poletjeti zavoj za najmanje 2 sata. , Nakon 2 sata, možete ukloniti povez i korištenje mlake vode za oprati ostatak (ako postoje) na tetovaža. Učinite to vrlo nježno kao što ne želite obrisati tetovažu kao dobro. , Kada je to učinjeno, primijeniti non-mirisne hidratantni losion nježno na tetovažu. ; Možete ponoviti ovaj postupak dnevno za oko tjedan dana. ; Izbjegavajte vlaženje tetovaža prostor za tjedan dana. ; Nositi široku odjeću pamuk jer to sprečava tattoo ink iz pridržavaju odjeću. ; Još jedna važna stvar koju morate odlučiti koji dio vašeg tijela da biste dobili tetovaža učinio. Budući da se trešnja procvjetati je fino i razraditi dizajn, možete dobiti trešnja procvjetati tetovaža na vaše stopalo, ramena, gležnjeva ili na stražnji dio vrata (komad savjet bi bio staviti na svoj izvorni boje ružičaste, bijele i crveno. Korištenje drugih boja neće imati isti učinak).
To su neke savjete o dizajnu trešnje cvatu tetovaža za žene. Nadam se da sam pomogao da se odlučite ako trešnja procvjetati tetovaža odgovara vašoj osobnosti ili ne. Ako ne, možete provjeriti nautičkog zvijezda tetovaže ili zmaj tetovaže. Dakle, idem da biste dobili moj tetovaža odmah. Što o vama?

No comments:

Post a Comment