Thursday 8 March 2012

Pisanje Hoće

Većina od nas vole živjeti u sadašnjosti, nego razmišljati o budućnosti! Iako ćemo pokušati odgoditi misli budućnosti, ili točnije, o situaciji kada nismo više na ovoj zemlji, znamo u našim srcima da moramo dati ozbiljne misli jednog dana! Pisanje oporuke je jedan od načina da se osigura budućnost svoje najmilije, ona također koristi ostavioca. Uostalom to je oporučitelj čija teško zarađen imovina mora biti distribuiran, a on očito ne bi željeli da padne u pogrešne ruke! Živi će s druge strane čini sigurni da želite vaš vezi sebe je ispunjena, čak i ako niste u stanju to izraziti.
Pisanje će sami, da li je oporuka ili Živi će je bez sumnje bolan zadatak, ali morate imati na umu da bez će svojim voljenima može uskratiti njihova prava, u slučaju oporuke. No, kako napisati oporuku? Ne mogu samo odlučiti jedan dan, vaše će pisati i reći tvoj baštinik (e), gdje se čuva. To neće se smatrati legalno. Dakle, što je pravi način pisanja će? Let's saznati.
Razlika između življenja i Last Will
Za većinu od nas, bit je pravni dokument koji osigurava pravedna distribucija vlasništva osobe, kao i po njegovoj želji. Ova definicija je u pravu u slučaju oporuke. Međutim, postoji druga vrsta će poznat kao živi će, iznad izjava ne vrijede koliko živi će je u pitanju. Postoji velika razlika između življenja će i posljednji će, vrlo je potrebno razumjeti razliku jasno prije pisanja volje. Dakle, što je dnevni će i kako učiniti život će?
Živim će, također poznat kao unaprijed direktiva, unaprijed zdravstvene direktive ili odluke je unaprijed će napisala osoba koja određuje medicinske odluke koje treba poduzeti kada je, oporučitelj nije u stanju da donosi odluke za sebe, zbog nesposobnosti ili bolesti. Oporučitelj ne spominje ništa o njegovu imovinu ili distribucije u dnevni će, on samo daje detaljne upute o medicinski tretman bi trebao primiti. Živi će se na temelju vjerskih uvjerenja ostavioca, njegovi stavovi o određenim tretmanima, svoje ciljeve svoje zdravstvene skrbi, itd. Sada kada znate sve o vrstama volje, neka nas sada vidjeti kako će pisati, dnevni će biti specifičan.
Kako napisati Living Will
Pisanje će sami, ili pisanje će bez odvjetnika je moguće u slučaju oba hoće. Za pisanje vašom vlastitom voljom, bilo živi ili posljednja će, trebat će vam dva svjedoka koji nisu korisnici, koji su ravnodušni volje. Bez svjedoka, neće se razmatrati pravne, osim za države Pennsylvania. U Pennsylvaniji, ne morate da se svjedoci za potpisivanje volje. Sljedeće su najčešće dodaje klauzule u živu volju. , Ja bih htio biti moj liječnik:; Želim primati zdravstvene zaštite iz samo tu kliniku, ja ne bih korištenje tih uređaja (spomenuti uređaji), Ako ja sam ne reagirati na bilo koji tretman, ako sam umiranje, ja bih htio:, Ako sam u komi, ja bih htio:, ako imam priliku za oporavak, ali ja sam ne mogu govoriti za sebe, ja bih htio:, Ako sam potpuno ovisna o drugima za ispunjavanje moje osnovne potrebe i, ja bih htio:, a ja bih umrijeti u:, koje želim da mi tijelo biti kremirano, pokopan je:, a ja bih donirati tih dijelova moga tijela kad umrem. ; Ostali smrti želi: "Ovo su neke od uobičajenih klauzula koje su dodane u dnevni volje. Neki također dodati klauzulu, ako ja pate neizlječiva, nepovratni bolesti, bolesti ili stanja i moj pohađaju liječnik utvrdi da je moje stanje je terminal, sam odrediti da za održanje života mjere koje će služiti samo za produžiti moj umiranje biti uskraćena ili prekinuti. u svojim dnevnim volje. Kada ste odlučili koji sve klauzule želite dodati u vaš dnevni će o tome razgovarati sa svojim liječnikom i obitelji. Napravite konačni nacrt, potpisati ga i pitati sebe svjedoci da ga potpiše, to je i bolje da su ga ovjeriti kod javnog bilježnika. Podijeliti kopije će do svog liječnika i odvjetnika. Držite izvorniku sigurno. Možda ćete morati promijeniti će nakon određenog godina, ovisno o situaciji u tom trenutku. Danas možete čak dobiti gotove predloške žive će on-line, možete preuzeti kao predložak za referencu.
To je sve o pisanju volje. Pisanje život će tako osigurava ostavitelja o njegovoj želji da slijedi čak i kada on nije u mogućnosti da se izrazi. Živjeti će i posljednji će, oba su jednako važni, to se preporučuje da bi obje hoće.

No comments:

Post a Comment