Wednesday 14 March 2012

Heartbreak Izreke

Heartbreak je jedno od najbolnijih iskustava u životu. Osjećaj da se nije volio ili ne može uspjeti u ljubavi definitivno wrings svoje srce i uzrokuje puno boli. Međutim, to nije kraj svijeta i nikada ne smije smatrati tako. Bitno je prihvatiti činjenicu, sebi prilagoditi situaciji i krenuti dalje. Netko može biti svjestan clichéd faze, to vrijeme mijenja sve! Nakon što je pozitivan stav je vrlo bitno ako se želi imati sretan život. Postoji nekoliko poznati citati o teška tuga i kreće na strane značajnih ljudi u svijetu, koji su primjer iste teorije. Slijedeći su neke poznate heartbreak navodi se da će vas inspirirati.
Heartbreak Citati i izreke
Kad se ljubav gubi, ne pognuti glavu u žalosti, nego držati glavu visoko i pogled u nebo, jer to je mjesto gdje svoje slomljeno srce je poslana na liječenje.; ~ Anonymous
Oni koji su vjernici znaju samo trivijalne strane ljubavi: to je nevjerni tko zna ljubav je tragedija.; ~ Oscar Wilde
Ljubav počinje s osmjehom, raste s poljupcem, a završava sa suzom!; ~ Anonymous
Ja ga ne propustite, I miss koji sam mislio da je!; ~ Anonymous
Tu živi unutar same plamen ljubavi, Neka vrsta fitilj ili burmuta koji će to ublažiti.; ~ William Shakespeare
Najteže stvar za učiniti je gledati nekoga voliš, ljubavi netko drugi!; ~ Anonymous
Želiš djelovati kao da smo nikad nisam ljubila, želite zaboraviti, pretvarati se nikad niste susreli, i sam pokušao i sam pokušao, ali nisam još ... Hodate po, a ja sam raspasti se.; ~ Patsy Cline
Osmijeh skriva tisuću suze i slomljena srca!; ~ Anonymous
Kad srce tuguje nad onim što je izgubio, klikće duh nad onim što je ostavio. ; ~ Sufi Epigram
Ljubav nikad ne umire prirodnom smrću. Ona umire jer mi ne znamo kako napuniti svoj izvor. Ona umire sljepoće i pogreške i izdaju. Ona umire bolesti i rana, ona umire od iscrpljenosti, od witherings, od tarnishing.; ~ Anais Nin
Ako nikad dobiti svoje srce slomljeno, nikada nećete naučiti voljeti!; ~ Anonymous
Kada netko zatvori vrata drugog vrata otvara, ali smo tako često izgledaju tako dugo i tako zal na zatvorena vrata, da ne vidimo one koji otvorene za nas.; ~ Alexander Graham Bell
Im 'idući u osmijeh i da mislite da sam sretna,, idem se smijati,, tako da ne vidi me plakati, a ja ću vas pustiti da idete u stilu, i čak i ako to ubija me-, idem na osmijeh!; ~ Anonymous
Tek kada je tamno dovoljno možete vidjeti zvijezde.; ~ Martin Luther King, Jr
Nakon što je slomljena srca je poput pada off konja. Većina ljudi će se vratiti, ali neke hoda previše strah od boli uzeti još jednu priliku.; ~ Anonymous
Ništa završava lijepo, to je razlog zašto završava.; ~ Tom Cruise
Ako netko vas ljubav povrijedi, plakati rijeke, sagraditi most, i dobiti preko nje!; ~ Anonymous
Nikad ne volim svim svojim srcem,, ona samo završava u bol.; ~ Countee Cullen
Postoje stvari koje ne želimo da se dogodi, ali moramo prihvatiti, stvari ne želimo znati, ali moraju učiti, i ljudi ne možemo živjeti bez, ali moram pustiti.; ~ Anonymous
Pročitajte više srodnih članaka na:; Moving On Love Quotes, Moving On Citati i izreke, citati o Moving On, nadam se da ćete imati stečen inspirirani od tih heartbreak citati i određuje da se presele na. Na kraju, sjetite se jednog od najvećih citati o heartbreak po Fredro Aleksander:
Nijedan čovjek još nije umro od ljubavi!

No comments:

Post a Comment