Thursday 24 November 2011

Summer Love Quotes

Hearts podivljati u ljeto! ~ Anonimni
Svijetli jutro, trava pogođenog rano jutarnje sunce, jedan dah svježeg zraka, produljio dan i toplinu noći, tako lijepo opisati savršen ljetni dan. Prisustvo svih ovih prekrasnih sastojci šarmantan ljetni dan, ispunite srce s toplinom, i generiranje čiste ljubavi iz njegove dubine. There's just nešto o ljeti čini da se osjećate kao da ste u ljubavi, čak i ako ste zapravo nije. To je razlog zašto tako mnogi autori, pjesnici, pa čak i glazbenici usporedio ljubav u ljetnoj sezoni. Njegova kratkotrajni prisutnosti, njegove prolazne prirode, a opet zrači toplinu it, sve su karakteristike slične onima u ljubavi. Bilo da je ljeto avantura ili dugotrajan romansa koja je počela u mjesecu lipnju, ovdje su neke ljetne ljubavi citati opisati nestašne naravi ljetne ljubavi.
Summer Love Citati i izreke
Mnogi autora i pjesnika, pokušali su opisati svoju ljubav ga u odnosu na ljeto. Bez ljubavi, baš kao i godinu dana bez ljeta, život bi hladno i pusto. Ovdje donosimo vam kompilaciju ove usporedbe ljubav i ljeto, u ovim poznati citati, izreke i izvatke iz poezije.
Život bez Ljubav je kao godina bez ljeta. ~ Švedski Poslovica
Ako lipnja noći mogao govoriti, vjerojatno će se pohvaliti izmislio romantiku. ~ Bern Williams
To su krivotvorine ljubomore, i nikad, od sredine ljeta proljeće, Met mi na Hill u Dale, šumu, ili Mead, By betonirana fontana ili rogozni potok, ili plaža margent od mora, na ples naše ringlets na zviždanja vjetra, ali s tvoje brawls nisi poremećena naš sport. ~ William Shakespeare, ivanjske noći Dream
Pod ljeto ruža, Kad je flagrantno crimson, vreba u sumrak, od divlje crveno lišće,, ljubav, s malo rukama,, Dolazi a ti dotakne, s tisuću sjećanja,, i traži, Lijepa, neodgovorenih pitanja. ~ Carl Sandburg
Voljeti i biti voljen znači osjećati sunce s obje strane. ~ David Viscott
I pitanje ne ako thrushes pjevati, Ako ruže opterećenja zraka, Beyond moje srce, ne moram doći, kad sve je ljeto tamo. ~ John Vance Cheny
Love je srcu ono što ljeto je poljoprivrednik je godine - to donosi žetve svih najljepših cvijeće duše. - Author Unknown
Povećati ljubav koju zračiti ovog ljeta, s tim velikim citati o ljubavi i zaljubljenosti citati, a kad ste u ljubavi, možda biste željeli uživati ​​u nekim od tih zaljubljenosti citati.
The privremenosti of Summer Love
I onda uvijek postoji odnosu na privremene naravi ljetne ljubavi, ono što mnogi opisuju kao "ljeto avantura", iskustvo ljubavi, to traje samo dok ljeto. Ipak, postoji ljepota o tome, da se ne može previdjeti. Mnogo puta, ono što vam svibanj uzeti u obzir da se samo ljeti avantura, mogu manifestirati u romansu života. To je objasnio s nekim od ovih citati ljetne ljubavi poznavateljima glazbe i književnosti.
Pastira izbjegavati podne topline ...U bližu nijanse zadihan stada ukloniti; Ye bogovima! I nema olakšica za ljubav? ~ Alexander Pope
Znam da sam već ljeto u svoje srce, i ne pune četiri godišnja doba. ~ Edna St. Vincent Milay
Ljetni je više za oba od nas,, Ali to ne znači da trebamo odustati od ljubavi. Ti si jedan sam bio mišljenje od i znao sam dan kad sam te upoznao da bih se jedan. ~ Justin Timberlake, Summer Love
Ja ne mogu čekati da padne u ljubavi s tobom, ne možete čekati da se zaljubiti u mene, Ovo je samo ne može biti ljeto ljubav, vidjet ćete, a to jednostavno ne mogu biti ljeto ljubavi. ~ Justin Timberlake, Summer Love
Mi smo imali fini vremena vrijeme držeći se za ruke u lipnju., Toplo u sunce, gledajući ljubavi cvjetaju., Gdje si sad?
Moje srce je zamrznuta u ovom mjestu.Čekajući još ljetnog dana,, da te dovesti natrag moj način. ~ Indija.Arie, Ljeto
Moje ljeto ljubav je moja mala tajna. Nitko nije mogao reći koliko puta sam se sastao s moje tajne ljubavi pa plain u očima. Mi smo se ljubili jedni druge svaki dan ljeta i ljetne noći. ~ Anonimni
Ljetne romanse početi za sve vrste razloga, ali kada je sve rekao i učinio, oni imaju jednu zajedničku stvar. Oni su zvijezde padalice, spektakularan trenutak svjetla na nebu, brz odsjaj vječnosti iu flash one nestanu. ~ Notebook
Ovaj pupoljak ljubavi, do ljeta je zrenje dah, svibanj dokazati lijep cvijet sljedeći put susrećemo. ~ William Shakespeare
Bacite pogled na neke više citati o ljubavi koju Bard sam, u tim ljubavi citati Shakespearea.
Kažu, ljeto ljubavi nije značilo da traje zauvijek. It požuri is, bez pravoga formalnost ljubavi, upoznavanje međusobno, uzimajući ga usporiti i doživljava novi osjećaj svaki dan, da se u suštini je dio same ljubavi. Onda opet, ljeto ljubav je ono što vam čine većinu, jednostavno jer je isteklo. Bilo da vaša ljubav je jedan da ste sigurni da će trajati zauvijek, ili nešto što morate doživjeti ovoga ljeta, koristite ove ljeto ljubav citate kako bi svaki trenutak vašeg afere više sjećanju jedan. Ovaj citat Thomas Parnell, savršeno opisati karizma ljeta i ljeta ljubavi:
Neka oni sada ljubav koja nikad volio prije, neka one koji su oduvijek volio, a sada volim više.

No comments:

Post a Comment