Saturday 5 November 2011

Funny Ljubav Citati i izreke

Ljubav nema jedinstvena definicija! Za neke ljubav može biti nebeski iskustvo, a za neke je to može biti vrlo bolno iskustvo. Ljubav je kada briga za nekoga više od sebe, to je kada se provesti noći i dane razmišljati o svom voljene osobe. Dakle, ljubav se ne može uokviren unutar riječi. Postoje mnogi autori i poznatih ličnosti koje su pokušali izraziti svoja iskustva o ljubavi kroz svoje citati i dane u nastavku su takve smiješno vole citati i izreke.
Funny dražestan Citati i izreke
Slatka Ljubav Citati i izreke
An arheolog najbolji husband svaka žena može imati; starije ona dobiva, ima više interesa da je u njoj. - Agatha Christie
The četiri najvažnije ključne riječi u svakom braku ...Učinit ću jela. - Anonimno
Brak je kao trčanje kroz barica industrijskih ljepila čvrstoće gume. Možete radimo i čine ga preko borbe, međutim, obično ostavite svoje Bobby čarape i tenisice iza na putu. - Anonimno
Čovjek se već na pola zaljubljen u svaku ženu koja uslišava. - Brendan Francis
Brak nema garancije. Ako to je ono tražite, ići živjeti s akumulatora. - Erma Bombeck
Oženio se čovjek kao što je kupnja nešto ste se divili dugo vremena u izlogu. Možete ga vole kada ga se kući, ali to ne uvijek ići i sve ostalo u kući. - Jean Kerr
Ljubav se može slijepa, ali brak je pravi eye-opener! - Anonimno
Nedavno sam pročitao da je ljubav posve stvar kemije. To mora biti razlog zašto je moja supruga me tretira kao toksični otpad. - David Bissonette
Ljubav je velika, razvod je sto velika. - Anonimno
Čovjek se zaljubljuje u svojim očima, žena kroz nju ušima. - Woodrow Wyatt
Ljubav je zabluda da jedna žena razlikuje od drugog. - Henry Mencken Louis
Nakon što ste voljeli nekoga, ne bi ništa učiniti u svijetu za njih ... osim ih opet zaljubljen. - Anonimno
Diplomirani treba jako se oporezivati. To nije fer da neki muškarci trebaju biti sretniji od drugih. - Oscar Wilde
Brak je trijumf mašte nad obavještajnim. Druga ženidba je trijumf nade nad iskustvom. - Oscar Wilde
Smiješne ljubavi citati iz filmova
Moj suprug i ja pala u ljubav na prvi pogled ... možda sam trebala uzeti drugi izgled. - Zločini i prekršajima
Voljeti je da pate. Da bi se izbjegla patnja, ne mora voljeti, ali onda jedan ne pati od ljubavi. Zato, da bi ljubav da pate, a ne ljubav je trpjeti, patiti je trpjeti. Da bi sretna da ljubav, da bude sretna onda je to trpjeti, ali pate čini jedan nesretan, zato da bude nesretan jedna mora voljeti ili voljeti patiti ili trpjeti od previše sreće. Nadam ste uzimajući ovo dolje. - Ljubav i Smrt
Mrzim način na koji razgovaraju sa mnom, i način na koji vi cut vaše kose. Mrzim način na koji vi voziti moj auto. Ja ga mrzim kad bulje. Mrzim vaš veliki glupa borbene čizme, i način ste pročitali moj um. Mrzim te toliko to me čini bolestan, ona čak čini mi se pjesmica. Ja ga mrzim, mrzim način na koji ste uvijek u pravu. Ja ga mrzim kad lažem. Mrzim kada me nasmijati, čak i gore kada me plakati. Mrzim da ste ne okolo, i činjenicu da niste poziv. Ali uglavnom ja mrzim način na koji ja ne mrziš. Ni blizu, čak ni malo, ni na sve. - Deset Stvari JA Hate About You
Za više smiješno ljubavi citati i za njega i nju, i glasi:; Funny Quotes Love, Love Quotes Shakespeare; dražestan Love Quotes, popis smiješno ljubavi citati i izreke je beskrajan i to je bio mali kompilaciju istih. Nadam ste uživali čitajući ove smiješno citati o ljubavi.

1 comment:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da se obrati dr. Trust-u na WhatsApp: Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    ReplyDelete