Sunday 20 November 2011

Razlozi za Ljubav Netko

Kate je sve preko ušiju o Ryan, pa je o njoj. To je bio cvjeta odnos i njihovih obveznica je dobio jači i jači. Sve je bilo super dok jednog lijepog dana oni je dobio obavijenoj loš argument koji je završio u strašno TIFF. Na topline rasprave dviju nisu shvatili, da su svađe jer oba od njih poželio dobro za druge. Nakon što ide kući, sama Kate smirila i misao cijele situacije. I to sinulo na nju da ona voli Ryan toliko, te je rijetko potreban razlog da ga ljube. Ali sad, mislila, joj je potrebno da se zalihe na razlozima voljeti nekoga, s obzirom na Ryan.
Ima tu misao ikad prešao vaš um, ili ste upravo emocionalno biće i nikad gledao iz bilo kojeg razloga se zaljubiti? Može se izvod iz pisma, (zajedno s nekim drugim razlozima), vrlo dragi prijatelj napisao joj fiancee moglo biti od neke pomoći.
Najdraži A,
Te možda će pronaći ovo djetinjasto malo, ali to je ono što ja stvarno osjećam o vama i zašto te volim. Ja vjerujem da je stvarno jako važno da znate zašto vas volim i ja vas potpuno prihvatiti način na koji jesu. Ovdje su moj iskren ispovijesti o tome zašto te volim.
Reason # 1, Vi ste fantastičan čovjek, (dobro, nije li to dovoljan razlog?!). Trebam li razraditi? Međutim, fantastičan mislim integritet svoj lik, vrijednosti i etiku (kao istinit, pošten i pravi) vi držite blizu svoga srca i način na koji te poštuju druge i njihov način razmišljanja. Ja sam navijač vaše osobnosti.
# 2 razloga, volim način na koji ste ravnotežu poniznost, skromnost, self poštovanje i povjerenje. Vi ste nevjerojatni u to. Mislim, i vam daje moć da otkriju svoj vlastiti nedostatke previše! Sve je to važno, jer je tanka linija između taštine i samopouzdanje. Ako me pitati što se glavnih razloga za ljubav nekoga, rekao bih da ovo! Pročitajte više na neke od najboljih načina za reći Volim te.
Razlog # 3; vas inspirirati da budem poput tebe (očito nije kada imate one ispadima temperament!) Ali kad ste na svoje najbolje, bez obzira na vas odvesti gore u životu. Your žilavost, vaš perseverance me motivira za jezgru i čini mi želite da se kao nezavisni i utvrđene kao što ja mogu biti! To je, valjda, jedan od najboljih razloga da nekoga voliš, zar ne?
Razlog # 4, a sada draga, dovoljno premlaćivanja oko grma! Ja bih dobiti ravno do točke u aukciji! Volim način na koji ste me voliš i da me osjeća posebno. Mislim da govori sve, no neka mi razjasni. Obožavam način na koji gledate na mene sa svojim iskrenim i toplim, plave oči s poštovanjem, ljubavlju i osjećaj druženja. Volim način na koji nikada sramiti ili dobiti umorna od mene reći koliko si me ljubavi koja jača naš odnos svaki dan. Oh yes, te kako mogu zaboraviti kako puna romantike si ti? Dobro, mislim da je ovo među stvarno dobrih razloga voljeti nekoga!
Razlog # pet, a ja te volim jer si mi smijeh, kad god sam na niske svih vremena. To je jedan od najvažnijih razloga za ljubav netko prema meni. Vi znate kako da zadrži stvari svjetlosti i lako kad oni imaju tendenciju ne biti upravo to! To je također ono što upravo vodi da imaju takav pozitivan i osvježavajući stav prema životu, koja je jednostavno nevjerojatna!
Pa, zapravo, ako idem na, popis razloga za ljubav netko može biti beskrajno, posebno kada je me da te volim! Toga mi draga A ja zatvoriti ovo pismo ovdje s hrpe ljubavi!
PS: Osjećam da to nije dovoljno, pa vas molimo da vidim razloga zašto te volim?!
To je bio samo izvadak! Ja sam siguran da će imati mnogo više razloga više za dodavanje razloga zašto te volim nekoga! Do tada, želim vam mnogo ljubavi životu!

No comments:

Post a Comment