Wednesday 31 August 2011

Vjenčani prsten Graviranje Ideje

Vjenčanje je uvijek posebna prigoda za svakoga. Ovo je vrijeme kada se dvoje ljudi slažu i pristanak na žele provesti ostatak života zajedno! A najvažniji dio cijele svečanosti je dio gdje se razmjenjuju vjenčano prstenje. Dakle, vjenčani prsten graviranje ideje su nešto da parovi su uvijek na vidikovcu za. Postoje mnogi ideas for engraving jedna wedding ring. Parovi se mogu odlučiti za dobivanje natpisi vjenčani prsten koje imaju podatke o mladenka i mladoženja, kao i njihova imena i datum vjenčanja. Oni također mogu imati fraze u određenom jeziku, kao i Amor vincit omnia, što je latinski za "ljubav pobjeđuje sve". Jedan od najboljih vjenčani prsten graviranje ideja je, ako mladenka i mladoženja upoznao prvi put dok je posebna pjesma je svirala, ili ako su plesali zajedno po prvi put na romantične broj, onda oni mogu imati riječi te pjesme upisane , poput 'Ti si još jedan' ili 'Ja sam upravo ovdje za vas čeka ...'. Također možete koristiti poseban font, ako vam se sviđa. Ukratko, imate mnoštvo mogućnosti prije nego što! S obzirom na nastavku su nekoliko dobro poznatih i slatka natpisa pisati na svoje vjenčanje bend. Pročitajte više na vlastiti dizajn vjenčani prsten.
Vjenčani prsten Graviranje ideje za parove, a ja bih pobjeći s tobom! , A to je početak zauvijek, Sada kada imam tebe, moj život je potpuna; (na njezin) Daj mi tisuću poljubaca (na svoju), a zatim tisuću više, Pođi sa mnom u naš tajni vrt, Ti si moje sunce Ti su uvijek vrijedi čekati, to je gonna biti samo ti, sve dok sve dok moja zauvijek krajevima; Ništa drugo nije važno, našao sam svoju ljubav, i moja ljubav tebe bila, mi smo jer nitko, ali međusobno, Let's ostarjeti zajedno, a ja želim ostariti s tobom, ne čak i razmišljati o tome ... Ti si odgovor na moje molitve! , Uvijek ću ti ljubav zauvijek! , Ja vas izabrao ... , Jedan zalazak sunca na vrijeme; Vječno tvoje ... , A ja te volim, dušo. , Uvijek ću te voljeti, United kao jedan, Ti si sljedeća najbolja stvar poslije kruh! ; Ne brinite, budite sretni! ; Sjeti se kad .. Ti su mi omiljene sezoni ... ; Uvijek ću te voljeti do zauvijek; Od ovoga trenutka ... ; Jer ja sam tvoj rebro ... ; Svaki zalazak sunca od danas na ... , A danas sam se udala za mog prijatelja, Moja ljubav, moj život, moj prijatelj, sto razloga i prebrojavanja ... ; Moja srodna duša, Sve moje ljubavi uvijek i zauvijek; Voljeti cu zbog tebe; Više velika količina od rezanci! ; Bili ste, su i uvijek će biti mina, sucker! ; (Na njegov) Frankenstein (na njezin) Bride of Frankenstein; Za moj One & Only; Wow ... smo dobili oženjen, čovjek! ; Najbolji vjenčani prsten Graviranje ideje svih vremena, Zauvijek prijatelji, ljubavnici i kuglanje partnera! , Reci zbogom na slobodno beba, Ti si bolji od sladoleda, Ljubav traje sve stvari, Tvoja ruka u mojoj, hodamo milja ... , A druga polovica mi vas je! Ti su tako moji, moj kolač, moj muž, Zauvijek, Amen, Netko da bdije nad mene, ja sam napravio želju i došli ste istinito! ; Halo za moj anđeo, Ako pronađen, držati čovjeka i povratak ring Ti popuniti gore moj osjetilima; Mine, mina, sve moje! ; Zajedno kao jedan vjerom, nadom & ljubav; Loving You je način sam slaviti bitak živ; Otpor je uzaludan; Izlasci jedanput, ide dvaput, prodao! ; (Na njegov) A lijep pogled na nebo ... (na njezin) ... ali ja bih radije biti s tobom, da ljubav čast i cijeniti ... Uvijek; Ti si moj dom ... i sada nema ostavljajući. ; Dođi gubite vrijeme sa mnom ... ; Zauvijek nije dovoljno dugo ... ; I'm not učinio s tobom još! , Sve što sam ikada želio ... Ti si moje bolje polovice, ja ne briga što reći! ; Dragi Bog, hvala za tebe moj momak ... , Kada to možete vidjeti, sjeti me se ... Ti si glazbu mog srca ... ; Više od cijelom svijetu! ; (Na njegov) Kažeš da je najbolje ... (Na njezin) ...Kada reći ništa at svi ... ; Sidewalk mom srce; Oh, mjesta ćemo ići! ; Ti me imali na halo ... ; Stara Soul u vrućim i mladim tijelo! ; Moje srce vaše srce uvijek ... ; Ako uklonjeni, alarm će zvuk. ; Ja križ moje srce; ću vas poljubiti zauvijek babe. , Još uvijek za tobom ludi nakon svih ovih godina ... , U tvojim očima, ne mogu naći mir. , To su bili nekoliko vjenčani prsten graviranje ideje. Činjenica je u tome da se na kraju, što napisati na vašem vjenčanju bend je nešto što biste trebali biti u mogućnosti da se odnose i njegovati za ostatak svog života!

No comments:

Post a Comment