Monday 29 August 2011

Disk kočnice Vs bubanj kočnice

Uz napredak u automobilskoj tehnologiji, kočioni sistemi su također stalno razvija ponuditi preciznost kočenja objekt u modernim vozilima. Dva premijera kočenja tehnologija razvijena tijekom vremena su bubanj kočnice i disk kočnice. Disk kočnice vs bubanj kočnice usporedba da ćete naći u ovom članku ukazuje na razlike između dizajna i rad tih tehnologija. Učinkovit sustav kočenja osigurava sigurnost u vožnji i stoga je apsolutno neophodno da imate najbolje one opremljeni za vaš automobil. Bubanj kočnice vs disk kočnice usporedba navedeno u nastavku je cilj pomoći vam napraviti izbor između ta dva, ako planirate staviti u novi kočioni sustav.
Prije nego što smo napraviti razliku između disk kočnice i bubanj kočnica, neka mi objasni Osnovni princip rada bilo koje kočioni sustav instaliran u vozila. To će vam pomoći u cijeniti razlike u bolji način. When kočnice primjenjuju, vozila zakočiti kroz primjenu trenja protiv kotačima. Toplina se generira u procesu. Pretvaranje kinetičke energije rotirajućih kotača u toplinu, usporava kotača. Učinkovitost kod kočenja, ovisi o kočenja silu, težinu vozila i područje primjene sile kočenja. Još jedan čimbenik koji u velikoj mjeri utječe na funkcioniranje kočnice kako je toplina generirana nestaje, jer to odluči život kočenja materijala. Let us učiniti usporedbu između izvedbu disk kočnice i bubanj kočnice.
Razlika između disk kočnice i bubanj kočnice
Kada se radi razlika između ove dvije vrste kočnica tehnologija, dvije glavne stvari koje treba razmotriti su dizajn i funkcionalnost. Dopustite mi da definiraju razlike dizajn na prvom mjestu. To će biti slijedi presudu i objašnjenje što je bolje od dvije tehnologije.
Disk kočnice Vs bubanj kočnice: Dizajn i funkcionalnost; Bubanj kočnice se zovu tako jer im je glavna komponenta je okrugli bubanj koji rotira zajedno s kotačima. Unutar bubnja, cipele su opremljeni da se stvorili potrebni kočenje trenje kada prislonjen uz bubanj. Kada pritisnite dolje na kočnice pedale putem hidrauličke sile, to actuates cipele da uzrokuje trenje i dovesti kotača do zastoja.
Načelo disk kočnice rada je isti kao i bubanj kočnice, ali one su prilično različiti u izgradnji. Disk kočnica se sastoji od tanak rotora i kočenje element u obliku malog šestar. This stezaljke kuće dvije kočnice jastučići koji se stavljaju na obje strane rotora na kojima se donose kotača do zastoja by stezanje. Kretanje kočnice jastučići je pod kontrolom hidrauličkog kočenja sila koja se aktivira pritiskom na dolje na papučicu kočnice. Jedan od glavnih točki razlika je da je rotor izložen zraku što dovodi do bolje rasipanje topline, a time, veća učinkovitost kod kočenja. Stoga ti auto dijelova trajati duže. Jastučići mogu biti metalne ili keramičke kočnice jastučići.
Disk kočnice Vs bubanj kočnice: Koji su bolji?; Disk kočnice djeluju bolje od bubanj kočnice, jer je razlika u disipacija topline u oba sustava. Dok bubanj kočnice dobiti prevruć zbog topline zarobljeni unutar bubnja, disk kočnice rotora hladi brže i bolje kočenje nudi mogućnost. Danas većina automobila ima kombinaciju disk kočnice i bubanj kočnice u njihovom funkcioniranju. Prednji točkovi su opremljeni disk kočnicama, a stražnje kotače su opremljeni bubanj kočnice. Tu su visoki kraj automobila koji dolaze s disk kočnicama na svim kotačima opremljen. Bubanj kočnice su jeftinije nego disk kočnice. Kombinacija dvaju kočni sustav pomaže u održavanju cijena automobila biti razumne, a nudi adekvatna sposobnost kočenja. Ako se odlučite za disk kočnice, postoji manji rizik od čestih problema s kočnice automobila.
Nadam se da ovaj disk kočnice vs bubanj kočnice usporedba je napravio to lakše za vas da napravite izbor. Izbor se, u stvari je prilično jednostavna i opredjeljuju za disk kočnice uvijek je bolje rješenje jer nude bolju uslugu u širokom rasponu uvjeta vožnje, a također traju dulje.

No comments:

Post a Comment