Sunday 8 April 2012

Jednostavno vjenčanje zavjete

Kao što sam otvoriti još jedno poglavlje u knjizi mog života, ja vas molim da se moj pratilac, moja najbolja prijateljica, putovati put života, sa mnom. S tobom, ljubavi moja, ja počiniti ovdje i sada, dijeliti sve moje užitke i moja bol. Obećajem vam, lady, stati uz vas, u svakoj situaciji života, najbolje ili najgore, in nedaća ili u bogatstvu iu bolesti ili zdravlja. Davno, bili ste samo mogućnost i molitvu. Danas, moj najdraži, Zahvaljujem svemogućemu, da mi je prekrasna prilika za početak novog putovanja svog života, s tobom. Uz sve beskrajna ljubav u mom srcu, molim vas, moju ljubav da mi dio svog života. Hvala vam što ste za mene, pravi prijatelj i pravi ljubavnik. Uz budućnosti neviđeno, prošlost pokopan, s mogućnošću svih neizvjesnosti i teškoća, obećavam da ću vas zaštititi, čast, vi ljubav i poštovanje. Ja počiniti vam, za ostatak mog života, da se tvoje, na svakom koraku. Neka vjera i snaga ljubavi, veze nas vječno. Možemo li biti poput jedne duše, nastanjen u dva tijela. Dajem vam svoju ljubav, sebe, moje postojanje, moje tijelo, moju dušu ....
Jedan od najromantičnijih i emocionalne trenutke za parove tijekom ceremonije vjenčanja je onaj kada su uzeti vjenčanje zavjete. Ima je puno od vrijednosti prilogu vjenčanje zavjete as priopćavanje su značenja i neka partneri izražavaju najdublje ljubavi jedan za drugoga. Kao posvetiti partner, morate biti vlasništvo žudnja za napisati vlastiti vjenčanje zavjete, međutim, istina je da ne svatko je u stanju napisati neki stvarno dobar stihove. Ali stvar je činjenica da vjenčanje zavjete nisu trebali pokazati spisateljsko umijeće. Umjesto toga, oni moraju doći izravno iz dna svoga srca. Bez obzira što su samo nekoliko redaka ili stranicu duljine, ono što je bitno je tvoj osjećaj. Ipak, još uvijek, ako želite uključiti neke dobre jednostavne vjenčanje zavjete, a zatim ovdje ću vas upoznati s puno jednostavne primjere wedding zavjet. Dakle, bez mnogo teškoća i uzimanje puno vremena planiranje vjenčanja, javite nam više o ovim zavjetima.
Kratke i jednostavne vjenčanje zavjete
Jednostavno Wedding zavjet: # 1, (Mladoženja) Ja, (ime), vas (ime) biti moja supruga, pred Bogom koji nas je okupio, voljeti i cijeniti vas povesti i dijeliti sve životnog iskustva s tobom Sljedeći Bog kroz njih. Da kroz njegovu milost, (ime), mogli bi rasti zajedno u obličju Boga, za sve dane koji dolaze.
(Nevjesta) I s ovim prstenom, Ja, (ime), vas, (ime) da se moj muž, pred Bogom koji nas je okupio, da te volim, paziti vas da pošaljete sam k vama u svim stvarima. Obećajem da ću vas pratiti kroz sva životna iskustva, da bude s vama u svim nedaćama i bogatstvo. Da kroz Njegove milosti bismo mogli rasti zajedno u obličju Isusa Krista, našeg Spasitelja i Gospodina.
; Jednostavan Wedding zavjet: # 2: (ime), volim te draga moja. Želim biti tvoj (suprug / supruga), tako da bismo mogli služiti Bogu zajedno. Kroz sve nesigurnosti i kušnje života, obećavam da ću biti vjeran, a vi ljubav, tako da zajedno možemo rasti u priliku Božju i da je naš dom može biti pohvala njemu.
Ponosan sam da se udaje za vas, ljubavi moja. Obećajem, sa svim mojim sposobnostima, obrisati sve suze, da donese osmijeh na lice za vrijeme žalosti i biti s vama, za ostatak mog života, kao prijatelj i supruga. Ja ću cijeniti naše prijateljstvo, danas, sutra i zauvijek. Što može doći, ja ću uvijek biti tu. Ja sam vam dao ruku za držanje i dajem vam sve moj život da.
; Jednostavan Wedding zavjet: # 3, od danas naprijed, (ime), obećavam vam ove stvari: ja ću se smijati s tobom u trenucima radosti i udobnosti vi u vrijeme žalosti. Ja ću udio u svoje snove, i podržati vas kao što nastojimo postići svoje ciljeve. Ja ću vas slušati sa suosjećanjem i razumijevanjem, i govoriti na vas poticaj. Ja ću vam pomoći kada vam je potrebna, i korak u stranu kada ne. Ja ću ostati vjeran vas za uvijek. Ti si moj najbolji prijatelj, i ja ću ljubiti i poštivati ​​uvijek.
; Jednostavna Wedding Zavjet Uzorci
Jednostavno vjenčanje zavjete Primjer na svadbene svečanosti, mi smo se okupili danas ovdje, u nazočnosti obitelji i prijateljima podijeliti s mladenka i mladoženja najvažniji trenutak u njihovim životima.
Okupili smo se slaviti ljubav dva slatka para bez čije ljubavi i predanosti mi ne bi bilo danas ovdje. Jedan od popularnih izreka o braku je da dijeljenje života u kojem je nezavisnost je jednak, ovisnost uzajamnog i obveza recipročan.
Nevjesta i mladoženja, sada se očekuje da će donijeti najbolji pojedinac u roku od vas, s ujedinjenje sebe, stvoriti život zajedno, dijeliti sve teret zajedno, s osmijehom i ljubavlju. Morate, i siguran sam da ćete raditi teško biti najbolja osoba na jednu drugu.
Po ovoj svečanosti, vi ćete postati zakonski vjenčan muž i žena. Međutim, brak je integracija dvije duše i stoga vas oboje moraju osigurati da dolazak kompromise i izbor života, izrađeni su od obećanja za ljubavi, pažnje i brige jedni za druge.
Život, u ponekad će biti puna prepreka i poteškoća. I neki puta, on svibanj pojaviti se biti brdska željeznica vožnja. U svakom od slučajeva, u svim uspjesima i neuspjesima, te oboje moraju ostati ujedinjeni, stoje jedni za druge.
Zapamtite, život s ljubavlju će imati neke trnje, ali život bez ljubavi neće imati ruže. Evo, ti obećanje da će prijeći granice početne ljubavi i uzbuđenja. Slušati, razumjeti i rasti sa svakim drugim.
Ljubav je značilo da intenzivirati svoju radost i da zajedno morate osigurati da ste jednako dijele sve terete. Ako ste doista voljeli jedni druge, morate obećanje ovdje i sada, da vjerujemo jedni u drugima. Ostanite prijatelji jedni s drugima i učiniti život čini da se osjećate sretni.
Hoćete li Mladoženja imaju ovu ženu da se vaše vezan supruga, da joj ljubav, tješitelja, i čast bi joj, i odbacivši sve druge, jer tako dugo dok ste oboje će živjeti? Hoću!
Hoćete li, Nevjesta se Mladoženja biti vaš bračni suprug, voljeti ga, utješiti, čast i držati ga, i odbacivši sve ostale, tako dugo dok ste oboje će živjeti? Hoću!
Uzmi rukama i ponovite za mnom: Ja, mladoženja, vas, nevjesta, da mi bude vezan ženu, imati i čuvati, za bolje ili za gore, za bogatije ili siromašnije, voljeti i cijeniti, od ovog dana naprijed .
Ja, nevjesta, te uzeti, Mladoženja biti moj vezan muž, da imaju i drže, za bolje ili za lošije, za bogatije od za siromašnije, voljeti i cijeniti, od ovog dana naprijed.
Prstenovi molim. Stavite prsten na mladenke prst i reći: S ovim prstenom, ja ti srijeda. Stavite prsten na mladoženje prst i reći: S ovim prstenom, ja ti srijeda.
U koliko mladenka i mladoženja su pristale zajedno u braku i imaju svjedoci iste prije ove tvrtke, i obećao svoje zavjete jedni druge, po ovlasti u meni od strane države (Vaše ime države), ja sada možete izgovoriti muža i supruga.
(Kiss)
Vjenčanje zavjete su sastavni dio vjenčanja tradicija u zapadnoj kulturi. U mnogim slučajevima, neki puta kada pojedinac je uzimajući u braku opet nakon razvoda ili zbog drugih razloga, vjenčanje zavjete s djecom su prilično popularna i zapravo, vrlo slatko gesta, za djecu osjećaju uključeni s obitelji. To su neke od izvornih vjenčanje zavjete da definitivno, su jednostavno vjenčanje zavjete i može se koristiti za vjenčanje funkcije. Što god vi kažete kao vjenčani zavjet, samo bi bili sigurni, vaše srce govori svaku riječ i da će govoriti, ako ste zaista, duboko i ludo u ljubavi sa svojim partnerom!

No comments:

Post a Comment