Monday 2 April 2012

Best Facebook Status

"Monday Morning Blues ...........!!!!'. Ovo je idući u biti moj Facebook status poruka za taj dan. Facebook ima bilo tko i svatko zakačen na to. Traka poruka o statusu, pretpostavljam, je ono što čini Facebook tako atraktivno korisnicima. Možete vrištati iz svoje emocije uz pomoć Facebook status ažuriranja ili neka vaši prijatelji i obitelj znati o najnovijim događanjima u vašem životu. Vidite, za neke, status poruke je jedinstveni portal da predstave svoje unutrašnje misli i osjećaje.
Mnogo puta, stvari koje vam ne mogu reći za osobu licem u lice, može biti ispričana kao sugestije za one koji stvar na socijalne umrežavanje sučelja. Facebook korisnici ne shvaćaju, da se svi pretvore u kreativni pisci, dok su ažurirate svoje poruke o statusu. To dovodi do cijela svrha pisanja ovog članka. Mi ćemo vidjeti neke od najboljih Facebook status ikad napisana od strane korisnika koji su vrlo kreativno pokazati svoje trenutne duševno online. Sljedeći članak će pokriti neke od najboljih Facebook status ažuriranja da ćete uživati ​​čitajući.
Best Facebook Status ikad; ...... je ponosna na sebe. Završio puzzle za 6 mjeseci, a okvir je 2 do 4 godina. ; .. misli copy & paste je najveći izum ikad misli copy & paste je najveći izum ikad misli copy & paste je najveći. , Možete imati sve u životu da zelis, ako u će samo pomoći drugim ljudima dovoljno dobiti ono što žele. , ..... Je nitko, nitko nije savršen, dakle, ja sam savršen. ; Muškarci su poput parkirnih mjesta, one dobre su uzeti i slobodne one su hendikepirani. ; Umetni kovanice da biste vidjeli moju poruku o statusu, a ja uvijek pokušati ići na dodatnu milju na poslu, ali moj šef me uvijek nađe i mene vraća. ; Voli poeziju, duge šetnje i poking mrtav stvari sa štapom. ;?q? UO p?oq? ? ?NSS ja?is? ? si si? ; ?:*'¨`* Svjetlucati svjetlucati mala zvijezda ... pokažite mi na najbliži bar ?(-??~-~)?*'¨`*:.? ; .... Is ocd i okuplja njezine misli po abecednom redu. , Ja sam toliko presretan, ali zašto je to ništa zabada mi? ; Dobri prijatelji su kao zvijezde, ne uvijek vidjeti, ali znaš da su uvijek tu ... , Ako ti nisu dovoljni, onda možete pročitati na sljedećim najbolje Facebook status ažuriranja.
Najbolji Facebook status ažuriranja, uvijek dati 100% na poslu: 12% Ponedjeljak, 23% Utorak, 40% Srijeda, 20% u četvrtak, 5% petak, math Lady GaGa = (RAH) ² (AH) + ³ [ROMA ( 1 + MA)] + (GA) ² + (OO H) (LA) ²; .......... razumije da je teško raditi ima budućnost, ali isplata Lijenost se isplati sada. ;. S djevojkom. , .. Nije za svakoga. Klinička ispitivanja pokazuju da on može uzrokovati mučninu, umor i bubrega ili jetre. Pitajte svog liječnika, ako je pravo za vas. ; .. Majstor svog domena. , Još uvijek pitate zašto oni čine okusom šampon, ja sam ih probao sve i oni čine usta sve šampanjac. ; .... Is razmišljanje: Ništa nije baš tako neugodno kao da se netko ići pravo na razgovor kad ste prekida! ; Jedna muška ginekolog je kao auto-mehaničar koji nikada nije posjedovao automobil! ; Moje riječi su lyk Kina telefon ... nemaju garanciju! ; ....... Smrt je nasljedna (u to ili ne) .. to kriviti na djedovi, bake! ; Kada sam konačno upoznao gospodin pravo sam imao pojma da je njegovo prvo ime je uvijek bio! , A ja ne vjerujem u jednostavan način, nego pametniji izlaz. , Ja sam toliko bolestan da govori riječi koje nitko ne izgleda kao da razumijem. , Ponekad, ne sjećajući se može bolje. , Najveća stvar o Facebook, je da možete citirati nešto i potpuno čine izvor. - George Washington: "Ovo su samo neke poruke o statusu koji su nadmašili inovativnog razmišljanja. Sljedeće su neke od najboljih Facebook status poruka koje jasno pokazuju ogromnu kreativno vrijeme talent potrošnje zajedno.
Best Facebook Status Poruke, Svjetlost putuje brže od zvuka. To je razlog zašto neki ljudi pojavljuju svijetle dok ne čujete da ih govorim. ; Ne igrajte se sa mnom ... glupo Ja sam bolji u tome! ; ...... je čitanje knjiga pod nazivom savršenog čovjeka. Ona ga naći u sekciji fikcija. ; ........ Takvo uzbuđenje azila, kad vidim "Caution, Wet Floor 'znak, hodam brže. ; Se pitate kad ljudi će naučiti ... Odgovor na životne probleme nisu na dnu boce, oni su na Facebooku! , A ja sam dobio najbolje poslovne ideje u 2009 .... Ja ću početi sa rehab centara diljem zemlje. ; Treća osoba nikada ne stvara nesporazuma između dvoje ljudi ..., ali nesporazuma između dvoje ljudi stvoriti prostor za treću osobu ...!!!! : "Ovo su samo neke od najboljih Facebook status poruke koja će vas nasmijati, pa čak i osmijeh. Ima dosta sličan status poruka da se ljudi tipa i ažurirati. Ljudi pustiti iz svoje unutrašnje talente status ažuriranja i boje na stranicu Facebook profile sa svojim šarenim mašte. Hej, samo sjetio, nisu ažurirani moj status u posljednjih 45 minuta ",?u? ?u ?????IP? ?o? str.o? ? ? ?oo? ? ?sučelje? si ".

No comments:

Post a Comment