Saturday 5 May 2012

Spider bilja

Chlorophytum comosum, avion biljka ili uobičajeno poznat kao pauk biljka je uobičajena houseplant. Naći ćete da je pauk biljka briga je vrlo jednostavno. To je poznat kao biljka početnike jer je relativno jednostavan za rukovanje i rasti. Jedina stvar koja može ubiti biljka je ukupan i apsolutni nemar.
Naći ćete pauk biljke visi nad patios i kao prateće biljke. Ove biljke su vrlo izdržljiv i poznati su da prežive u teškim uvjetima. Biljka oblici tight rozete od arching lišća. These lišće kao probijaju visi biljčice na dugim stabljikama. Oni su oko 3 metara u visinu i bijeli i zeleni prugasti 'Variegatum'. Zrela biljka pauk ima bijele, male cvijeće. Te cvijeće će uslijediti dekorativni vješanje 'bebe'. To su male biljčice koje pomažu propagira biljka. Just korijen iz malo 'bebe' ili biljčice i presaditi ih na ljeto posteljinu na otvorenom. Briga pauk biljka je vrlo lako i morate dati najmanje briga gledati biljka procvasti. Pitate se kako se brinuti za pauk biljka? U ovom članku, mi ćemo ići u detalje pauk upute opskrbu biljaka.
Kako Briga za Spider bilja?
Do vremena kada ste završili čitanje pauk upute biljka briga, naći ćete da je biljka je prilično nezahtjevna. Morate uzeti malo njege i vidjeti biljka raste kao brzo kao što se može. Neka nam vidjeti kako se skrbi za pauk postrojenja u detaljima.
Prvo i najvažnije, koristite čvrsti kontejner ili lonac za uzgoj pauk biljka koja ima dno odvodnje. Ovaj kontejner treba biti popunjena s opće namjene potting tla. Zatim, stavite biljke u prostoru koji prima svjetlost, ali ne stavljam ga pod izravnom suncu. Listovi su skloni užasna kada je postavljen na sunčanom prozoru.
Tlo treba biti provjeren i svakodnevno hranio s toplom vodom kada je vrh tlo postaje suha. Morate dodavati vodu na tlo dok se odvodi iz drenaža rupa. Neka odvod vode u potpunosti i ukloniti višak vode u tanjurić. Ne dopustite da biljka stajati u vodi. Temperatura sobe bi trebalo biti oko 65 do 75 º F. Temperatura noći trebali biti 10 stupnjeva hladnije. Biljka treba hraniti gnojiva svaki tjedan tijekom ljeta i proljeća. Koristite opće tekuće gnojivo za sobne biljke i slijedite upute na bocu gnojiva.
When raste biljka pauk, vrlo je važno orezati biljke redovito. To je zato što pauk biljke će reproducirati i propagiraju poput šumskog požara. The 'bebe' su proizvedene kada biljka dobije optimalnu razinu vode i hrane. Morate orezati natrag svoje biljke da i dalje ostane zdrava i propagira nove bebe u malom loncu u blizini majke biljke. Nemojte ga rezati daleko od majke biljke, dok se korijenje raste. Nakon što je biljka dobiva uspostavljena, možete ga odvojiti od od majke biljke.
Spider biljne bolesti
Morate bdjeti vanjska strana za pauk biljka problemi za pomoć držati tvoj biljke zdrav i živ. Kada promatrati lišće su dosadne i sivkastu with traka, to znači da biljka pati od crveni pauk novčića. Možete koristiti neke prirodne deratizacije brinuti pauk postrojenja.
Kada biljka je disketu i dosadan, to treba uravnoteženi tekuće hrane. Kada pronađete 'bebe' povlačenjem majka biljka na jednu stranu, svoje vrijeme odvojiti bebe i maknuti dodatni bebe. Kada biljka počne trunuti u centru, to znači da preko zalijevanje. Morate dopustiti biljka na suho prije zalijevanje ponovno. Hladno oštećenja mogu ostaviti lišće transparentan i mekom. Trebate mjesto za vaše lonce u toploj području kako bi ga živjeti. Listovi okreće smeđa, znači da trebate staviti biljka dalje od izravnog sunčevog svjetla ili je to znak sušenja.
To je sve o tome kako da se brine za pauk postrojenja. Ne postoji ništa previše komplicirano za razumjeti kao pauk biljka briga upute su vrlo jednostavna i laka. Naći ćete sve pauk biljka biti obogaćujući iskustvo u vrtu.

3 comments:

  1. Zdravo svima!!! Moje ime je Niko, mislim da sam najsrećnija dama na svetu nakon što mi se vratio ljubavnik koji me je ostavio 7 godina iz nepoznatog razloga. Nisam bio sam poslednjih 7 godina zato što ga toliko volim (Donald) da mi se svakodnevno razmišljam o njemu i da sam učinio sve što je moguće da ga vratim, ali ipak ne bih mogao doći do svjedočenja neke tijelo dala je na internetu kako je dobila ljubavnika uz pomoć dr Ogundelea. Ovo me je zanimalo i odlučio sam da stupim u kontakt sa Dr Ogundele za pomoć. Još uvek ne znam kako je Dr Ogundele vratio meni Donaldu nakon 7 godina raspada u roku od 24 sata. Mislim da je Dr Ogundele najveći ljubitelj duhovnosti na zemlji jer je vratio moju radost i stavio osmeh na moje lice. Donald se ponovo vratio u ruke. Moram reći da imam sreće što sam došao u kontakt sa Dr Ogundele. Moji ljudi koji su tamo potrebni da se ponovo sjedinjuju sa svojim izgubljenim ljubavnikom ili bilo kakvim životnim problemima, ovo je prilika da se vaš ljubavnik vratite pomoću Dr Ogundelea. Možete ga kontaktirati putem privatnog e-pošte. ogundeletempleofsolution@gmail.com. Za direktne pozive i Viber Chat: +27638836445

    ReplyDelete
  2. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da se obrati dr. Trust-u na WhatsApp: Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    ReplyDelete
  3. Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.

    ReplyDelete