Sunday 6 May 2012

Najbolji citati o životu

Život je prilika, imati koristi od nje.; Život je ljepota, to diviti.; Život je blaženstvo, to okus., Život je san, ostvari ga.; Život je izazov, to susret., Život je dužnost, to kompletan.; Život je igra, ona igra.; Život je obećanje, ispuni.; Život je tuga, to prevladati., Život je pjesma, ona pjeva.; Život je borba, to prihvatiti.; Život je tragedija, suprotstavi.; Život je avantura, to usudio.; Život je sreća, kako bi ona.; Život je previše dragocjen, nemojte ga uništiti.; Život je život, borba za to. ~ Majka Tereza
Život može biti zastrašujuće u vrijeme kada ne znamo koji put to ići, ali to ne znači da smo zaustaviti kretanje naprijed. Neobjašnjiva izazovima i okolnostima može nam snagu s vremena na vrijeme da zatvorimo sve riješiti i zadržati ljude na zaljev. Međutim, da samo će nas čuvati od dnevnog našim životima, umjesto da ste nas živjeti u miru. Kada ništa drugo ima smisla, ili se može riješiti naše brige, insightful, smislene, duboke citati imaju sposobnost da rade svoj magije na nas. Bez obzira na pozornici života vam svibanj biti na ili bilo kojem dijelu svijeta, ti najbolje citati o životu svibanj pravedan biti odgovor ste tražili.
Najbolji citati o životu i ljubavi
Mnogi od nas nisu mogli imati moć ljubavi u našim životima, onako kako ga ima snage promijeniti način na koji mislimo i radimo. Ljubav za naše obitelji, prijatelji, i da je jedna osoba koju želimo provesti ostatak našeg života s. Ovo su neki citati ljubav i život, za one koji su već shvatili njegovo značenje i za one koji su još uvijek na vidikovcu.
Ljubav život i život će vam ljubav vratiti. Ljubav ljude i oni će vam ljubav vratiti. ~ Arthur Rubinstein
Dvije duše, ali jedno misli, dva srca koja tuku kao jedan. ~ John Keats
Jedna riječ nas oslobađa od svih težine i boli života: Ta riječ je ljubav. ~ Sofokla
Kada ste u ljubavi, ne možete zaspati jer stvarnost je bolja od svoje snove. ~ Dr. Seuss
Biti drago života, jer vam daje priliku da ljubav i raditi i igrati i gledati gore u zvijezde. ~ Henry Van Dyke
Ljubav nema drugog želju ali sebi ispuniti. Da se topi i biti poput potoka koji pjeva trčanje svoje melodija u noći. Probuditi u zoru s krilima srca i zahvaliti za još jedan dan ljubavi. Khalil Gibran ~
Život nas uči da ljubav ne sastoji u gleda na svaki drugi, ali u potrazi van zajedno u istom smjeru. ~ Saint Exupery
Jao čovjeku čije je srce još nije naučio, a mladima da se nadam, da ljubav - i staviti svoje povjerenje u životu. ~ Joseph Conrad
Doći će dan kada je, nakon iskorištavanje prostora, vjetrova, plime i gravitacije, a mi ćemo iskoristiti za Boga energije ljubavi. A na taj dan, po drugi put u povijesti svijeta, a mi ćemo otkrili vatru. ~ Pierre Teilhard de Chardin
To je pogrešno misliti da ljubav dolazi iz dugog druženja i ustrajan udvaranja. Ljubav je potomstvo duhovnih afiniteta te osim ako je ta sklonost se stvara u trenutku, to neće biti stvoren godinama ili čak i generacijama. Khalil Gibran ~
Najbolji citati o život i sreću
Što znači za vas sreća? Je li to neki djetinjstva memorije koja pronalazi svoj put kroz naše misli i donosi osmijeh na naše lice? Ili je to materijalna stvar koja donosi radost za naše srce? Više nego bilo što drugo, sreća da mi je osobni osjećaj i iskustvo. Za vas, to bi mogao biti nešto poput čitanja knjige, poezija, gledanje filma, sunca, plaža, ocean vjetar, itd. Glavna ideja da si sretan u životu je slijediti svoju sreću. Ovdje su neke biti sretan citati u životu.
Nemojte plakati jer je preko, osmijeh, jer to se dogodilo! ~ Dr. Seuss
Ako ste pacijent u jednom trenutku bijesa, izbjeći ćete sto dana tuge. ~ Kineska poslovica
Sjetite se da vrlo malo je potrebno da bi sretan život. ~ Marko Aurelije
Ako u našem svakodnevnom životu možemo osmijehom, ako možemo biti mirni i sretni, ne samo mi, ali svi će dobiti od njega. To je najosnovnija vrsta mirovni rad. ~ Thich Nhat Hanh
Ukoliko se predaju u potpunosti na trenutke kao oni prolaze, živite više bogato tim trenucima. Anne Morrow Lindbergh ~
U putu naše sreće ćemo naći učenja za koje smo odabrali ovaj život. ~ Richard Bach
Ako imate ništa drugo učiniti, pogledati oko sebe i vidjeti ako ima nešto što nije pri ruci da možete poboljšati! To može učiniti bogatim, iako je vjerojatnije da će vas učiniti sretnima. ~ George Matthew Adams
Ako želite drugima da budu sretni, suosjećanja praksi. Ako želite biti sretni, praksa suosjećanja. Dalaj Lama
Kako to da ljudi mogu biti sretni u svom radu, ove tri stvari su potrebne: Oni moraju biti u formi za nju: Oni ne moraju učiniti previše toga, a oni moraju imati osjećaj za uspjeh u tome. ~ John Ruskin
Naša najveća sreća ne ovisi o stanju života u kojem ima mjesta šansa nas. No, uvijek je rezultat dobre savjesti, dobra zdrava, zanimanje i sloboda u sve samo potrage. ~ Thomas Jefferson
Najbolji citati o životu iz Film
Filmovi uvijek su nam dali nadu da razmišljaju izvan margine bilo kakve mogućnosti. Ponekad se ovi filmovi su jednostavno i na vrijeme mogu biti lukav. Ostavljamo naše živote priliku i nadam se da nešto nevjerojatno će doći zajedno. No, život nije film, gdje će sve pasti na svoje mjesto svaki put. Što ti filmovi učiniti je dati vam priliku da misliti, misliti izvan područja stvarnosti, i san za nešto veliko i čine ga se dogoditi. These sljedeći film citati imaju način izrade smisao svega, zapravo bez njega ističući namjerno.
Što će se dogoditi, pitanja. Možda samo za nas, ali ga pitanjima. ~ Tea Leono od Ghost Town
Ako prijava lud znači živjeti život kao da je važno, onda ja ne smeta što u potpunosti lud. ~ Kate Winslet iz Revolutionary Road
Budite junak svoje vlastite životne priče. ~ Ben Burtt od WALL-E
Nakon borbe, sve ostalo u svom životu dobio glasnoće okrenut prema dolje. ~ Edward Norton iz Fight Club
Ne želim provesti svoj život što živi, ​​Neale. Želim provesti svoj život čineći život. ~ Vilma Silva iz razgovora s Bogom
Život nije iznos od vas odvesti breaths. To je trenucima koji vam oduzeti dah. ~ Will Smith iz Hitch
Ovo je moj jedan i jedini život i to je velik i strašan i kratkom i beskrajne stvar i nitko od nas dolazi iz njega živ. ~ Hilary Swank iz PS Volim te
Zašto se mučiti kada je život će to učiniti za vas? Tko je to rekao? Sam ucinio. Idi naprijed i mi se citat. ~ Hillary Wolf iz Big Girls Don't Cry ... Oni su dobili čak i
Jamie mi je spasio život. Ona je učio mene sve. O životu, nadi i dugo putovanje naprijed. Uvijek ću joj nedostajati. Ali, naša ljubav je kao vjetar. Ja ne mogu vidjeti, ali ja to osjećam. ~ Shane West iz A Walk to Remember
Znam točno * * što misliš. Dopustite mi da vam kažem zašto ste ovdje. Vi ste ovdje jer ti znaš nešto. Što vi znate da ne možete objasniti, ali ga osjećam. Vi ste osjećao cijeli svoj život, da nešto nije u redu sa svijetom. Ne znate što je to, ali to je tamo, kao cijepati u vašem umu, vožnje ste ludi. To je taj osjećaj da vas je donio do mene. Znate li što sam pričaju? ~ Laurence Fishburne iz matrice
To su neke od najboljih citati o životu koji sam naići. Nadam se one utjecati na vas u istom pozitivnom i uplifting način kao što su oni za mene. Probudite se sada ga i živite.

1 comment:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete