Sunday 6 May 2012

Black Mold

Postoji nekoliko područja u kojima se može otkriti zarazu crne plijesni - glibav, zelenkasto-crne supstance. Zajednički one uključuju dampened ili vodom natopljenom drva, stropne pločice, zidne obloge, pločice kupaonica, pa čak i stvari kao što je odjeća izrađena od pamuka. Također se može naći na suhi zid i izolacija. Dom može biti zaražena s različitim vrstama kalupa, ali nijedna nije kao potencijalno bolestan kao crna kalup. Nakon njegove uši počinje, to postaje bolno zadatak eliminirati ga jednom počne širiti. Dakle, ono što je crna plijesan? Pa, to je gljiva nalazi u vlažnom ili vlažnoj okolini koja može uzrokovati nosni zagušenja, iritaciju očiju ili groznica. U nastavku opisa ću pustiti te znati o nekoliko važnih savjeta na crno kalup za otkrivanje, zdravstveni rizici i metode liječenja.
Black Mold Detekcija
Kao što je spomenuto, mjestima koja održavati visoke vlage ili mogućih prodora vode, su one koje riskirate crna mold zaraze. U tim mjestima, mogu biti negdje drugdje previše, vi svibanj obličje za tamne crne mrlje. Područja gdje je vlaga podnice povezati stijenke također su na vrućem mjesta za crne kalup za širenje. I kao što je zaraza napreduje dalje, čini njegov put za suhi zid i područja ispod.
Vi svibanj također provjeriti raste uzorak crne kalup, koji je obično kružnog. Na mokroj zidne površine, kalup će se pojaviti biti glibav, dok je, suha i prekrivena čađe na područja gdje je presušila. Za bolji crne plijesni otkrivanje u vašem domu, to je poželjno da li ste vi za licencirani dom inspektor u pomoć. Trenirao profesionalni može pregledati svaki ranjivi mjesto u vašem domu, čak i onih koji bi mogli dobiti propustili od vas.
Drugi način na koji možete napraviti crna kalup inspekcije po održavanju gledati na simptome koji su karakteristični za otrovne crne kalup izloženosti. Znati o svim takvim simptomima, u sljedećem.
Black Mold Zdravstveni rizici Simptomi
Sada da znate što je crna kalup i gdje ga pronaći. Omogućava pogled na neke od toksičnih crne kalup zdravstvene rizike. Simptomi koji mogu ukazivati ​​na problem crne plijesni u vašem domu uključuju kronične sinusna infekcija, sinusna glavobolja, sinusna kašalj, crvene oči i razvoj osip ili osip na koži. Također je zajednička za ljude koji borave u kući opustošen s ovim kalup da pate od vrtoglavice, mučnine, nelagode, letargija, iritacije u sluznicu, astme i teškog oblika alergijske reakcije. Iako, to ne dogodi u svim slučajevima, ali neki ljudi mogu doći do tužbe od krvarenja u plućima. Mnoga djeca u crne kalup opustošen dom svibanj pokazuju simptome problema s pamćenjem i nedostatak koncentracije. Ostali simptomi učinaka crne plijesni zdravlje svibanj uključuju infekcije mokraćnog sustava, nepravilnog krvnog tlaka, respiratornih poremećaja, plućnih bolesti, pa čak i neplodnost kod nekih ljudi.
Znati više o rizicima crne kalup zdravlje čitajući više na:; Otrovne Black Mold Izloženost Simptomi kod ljudi; Toxic Black Mold sindrom; Black Mold Liječenje
Prije svega u crnoj plijesni tretman koji morate brinuti o izvoru koji je pozvao zaraze crne plijesni. Znači, popraviti curenje vode i ukloniti izvor problem s vlagom. Sprej mješavinu octa i praška s vodom na pogođenim područjima. Pročistite crne kalup s četkom i osigurati da se kalup se opusti. Uvijek magla područje koje je suho kao suhi kalup lako postaje zrak jednom nošen poremećen. Očistite cijelo područje s dezinficijensom. Obrišite površinu koristeći krpe i jednom učinio raspolagati s krpe u plastičnu vrećicu. Zbrinite krpe ili ništa da je došao u kontakt s crnom plijesni. Također, ne zaboravite da nositi masku i rukavice, dok čišćenje zagađenih područja.
Evo više na:; Otrovne Black Mold Removal; Domaći Savjeti: Kako ubiti Black plijesni, u većini slučajeva, to je uvijek pametno poziv za stručno kako bi dobili svoju kuću čisti se od crne kalup zaraze. To je još važnije ako se vi ili bilo koji od članova vaše obitelji doživljava simptome kao što je navedeno gore. Nakon počistiti je učinio, onda možete uzeti zahtijevati mjere kako bi se spriječilo bilo recidiva od crne kalup.

2 comments:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Pohvala !!! biti na dr. Ogundele da mi pomogne vratiti ljubavnika nakon što me 9 godina prekinuo sa mnom zbog nepoznatog razloga. Moje ime je Lisa. Izgubio sam se duboko u sebi zbog gubitka i nisam mogao vjerovati da ga još uvijek mogu vratiti dok ne dođem do svjedočenja o nekome s sličnim problemom s mojim zahvalom dr. Ogundeleu da vratim ljubavnicu koju sam podučavao prvo je bio šala, ali je ipak morao stupiti u kontakt s njom i pitati kako je to stvarno ono što je sretno razgovarala sa mnom na telefonu i rekla mi kako je pomogla dr. Ogundele, to me je zapanjilo i zatražilo kontakt s dr. Ogundelem koji je ona dala mi je i odmah ga kontaktirala i sve mu objasnila. Sve što mi je rekao bio je da ću imati ljubavnicu sve dok sam spreman raditi s njim, što sam učinio ono što je tražio od mene i za manje od 24 sata moj dečko koji čak ne prima moje pozive proteklih 9 godina pozvao me i zamolio da me odmah pogledam i da odrežim dugu priču koja se sada ponovno sjedinjuje i živi sretno kao nikada prije. Ne mogu zadržati ovo veliko čudo za sebe, nego dijeliti svijet i pustiti ih da znaju kako mi je pomogao dr. Ogundele, on ima rješenje za bilo kakav problem, evo njegovih kontaktnih podataka: ogundeletempleofsolution@gmail.com , Izravni pozivi i Viber Chat: +27638836445

    ReplyDelete