Friday 11 May 2012

Kako kupiti auto

Svaka osoba sanja o uzimajući dobar auto, što ranije u životu. Osim odabiru pravo proizvođač, model, cijenu i kredita, postoji nekoliko aspekata koji svakako treba uzeti u obzir, kako bi se kupiti uspjeh. Reklame i oglasi stvaranje svijesti o pojedinom automobilu, ali to nije potpuno objašnjenje. Ovdje je mjesto gdje ovo napisati dolazi u sliku kao u sljedećim paragrafima, ja bi se objasniti vam ekonomije kupnje automobila. Premještanje na upit 'kako kupiti automobil'.
Savjeti za kupnju automobila, postoje određene savjete ili radije neka nam ih mandat kao koraka koji će vam pomoći da odaberete odgovarajući automobil za svakodnevnu uporabu. Dok kupujete auto, to je poželjno uzeti u obzir neke logičke mogućnosti kupnje, umjesto s obzirom na dobre volje ili samo izgled automobila. Nema sumnje da će vas privući na određenu automobila, ali logički analizira automobila kompatibilnost prema Vašim zahtjevima definitivno ne ide na povrijediti.
Car Cijena, primarni aspekt svaku kupnju u suvremenom svijetu uređen je parametar troškova. Iako cijene automobila je osobna stvar tvoje, ovdje je neke hrane za misli: Prvo, razmislite, ako imate dovoljno bankovni saldo napraviti izravnu kupnju. Izravna kupnja je uvijek bolje nego jedan auto kredit s obzirom na činjenicu da ne moraju izazvati interes, te da ćete završiti štedi puno novaca. Drugo, ako će za auto kredita, a zatim kako je Vašu kreditnu izvješće i ono što će biti kamatna stopa? Ako su odgovori na ova pitanja su negativni, a zatim čekati i poboljšati svoje kreditni rejting, a onda ići u za kupiti. Dakle, moći ćete spremiti se na znatnu količinu interesa. Vi svibanj želite znati kako kupiti auto s lošim kredit.
Duga na dohodak omjer; sljedeću točku koju želite uzeti u obzir ono što je dug na dohodak omjer automobila. Morate uzeti u obzir nekoliko točaka kao što je propisana vrijednost i učestalost servisiranje automobila, kilometraža ili mjesečnu potrošnju goriva i mjesečne rate auto kredita (može se izračunati na temelju travnja: godišnji postotak stope). Uglavnom, svi ovi troškovi trebali uklopiti u svoj mjesečni prihod udobno.
Vašoj okolini; Treći ekonomski aspekt o kupnji koje biste trebali uzeti u obzir je na svoju okolinu, na primjer, obujam prometa koji vidite na redovite komutacije ceste, udaljenost od svoje kuće do ureda, itd. Takva mala logička činjenice će pomoći da nula dolje na svoju odgovarajući model. Na primjer, ako živite u crowed gradu, a zatim SUV ili kamion neće biti točno odgovarajući izbor.
Kako kupiti novi automobil?; Postupak za kupnju novog automobila je prilično jednostavan kao što će biti pomaže osoblje u izlog. Test vožnja je prva stvar koju morate uzeti u obzir prilikom kupnje automobila. Sljedeća utvrditi sve važne činjenice koje su navedene i na kraju, odlučuju o načinu financiranja vozila (instant plaćanje ili kredit). Jedna vrlo važna činjenica da će trebati razjasniti je broj slobodnih održavanja sjednice koje se nude od strane tvrtke.
Kako kupiti rabljeni automobil?; Kupujete koristi automobil je prilično težak zadatak jer ćete morati proći kroz velik broj dokumenata, kao što su dnevnik koji je također poznat kao V5C dokumenta, servis povijesti automobila, Ministarstvo prometa test, matični broj i vozila identifikacijski broj i na kraju, vrijedi poreza disk. Morat ćete morati okvir desno prijenos dokumenata uz pomoć odvjetnika.
Kako kupiti auto od privatne prodavaču?, Morate biti extra oprezni pri uzimanju auto od privatnog prodavača. Zabilježeni su brojni slučajevi u kojima ukradenih automobila su prodana nevin potrošačima. Stoga, provjerite navedene dokumente i po primitku uplate koja je izvršena za automobil. Vi svibanj, kao i pristup izvornom prodavatelj i potvrditi.
Kupnja automobila na kraju ovisi o Vašim ukusima i preferencijama. Međutim, napraviti logične odluke da uživate svoje iskustvo kupnji automobila temeljito. Osim običnih automobila, također razmotriti kupnju hibridnih automobila ili vozila na gorive ćelije. Nadam se da ćete naći odgovor na upit 'kako kupiti automobil' zadovoljavajuće ovdje.

1 comment:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete