Thursday 19 April 2012

21 pitanja pitati djevojka

Pitanja su među najboljima socijalne elemente koji služe kao dobar led struju kada imate namjeru da netko pristup - djevojka precizno! Jeste smo se upoznali negdje? Kako to učiniti? Ono što dovodi ovdje? .. I blah blah blah! These zastarjele pitanja ne samo razbiti led, ali i raznijeti svoju priliku početi razgovor! Razmišljanje iz kutija, je ono što mora biti pravi posao kada dolaze s, kao što naslov kaže, 21 pitanja pitati djevojku. Pa, u sljedećem, ne samo će dobiti 21, ali više od toga. Čitajte, misliti i bacati takva pitanja u pravo vrijeme na pravom mjestu, a da ne spominjem, u pravu osobu.
21 pitanja pitati Girl You Like
Bez premlaćivanja oko grma, ovdje su pitanja ... ; Hej, gdje si kupiti taj nos iz? To je čudesno lijepa! , Možete li mi posuditi neke svoje 'da me lijepe napitak'? , Dakle, kako je to život na Mjesecu? , Koji dio ove točke ne vam se ne sviđa? ; Koliko ljudi ste ubio do sada .. s osmijehom? , Jesi li sjekač nego što si sada kad si bio slatka mala beba? ; Uvijek sam želio biti poput Batmana kad sam bio dijete. Nije želite biti poput mačka žena? , Možete li zatvoriti svoje uši tako da mogu uzeti hrabrost da pitate se? ; Je li tvoja mama gleda u sliku Gospe kada ste rođeni? , Jeste li student kemije? Budući da ste sigurni da čine elektroni u mom umu poludjeti? , Koji je vaš omiljeni zvijezda? Mine je 100000000. jedan! , Što bi želite učiniti, ako je za jedan dan postati čovjek? , Je li scotch opojan vas ili to radite na bocu? ; Sam izgubio moj broj telefona. Mogu li su tvoje? , Ja sam izgubljen, može vas odvesti me kući s tobom? ; Tjedan ima sedam dana? Koliko imate za mene? , Da li vi poput slatke bebe? Bio sam slatka beba jednom! ; Je li Bog zauzet, kada je bio radite? , Mogu li ti otimaju, tako da možete nazvati policajac koji će me odvesti u pritvor? Želim slaviti moj brat rođendan večeras. Čak je u pritvoru! , Mogu li Hvala vam što ste tako lijepe? Sada ću napokon moći dovršiti moj roman, 'Što je ljepota? ; Mogu li kupiti kišobran. To je jako lije? , Tako da je za 21 pitanja pitati djevojku. Sada ćemo doći do neke više.
Pročitajte više na:; Zabava pitanja koja postavljaju, zanimljiva pitanja koja postavljaju, neke smiješne i najbolji Pitanja za Pitajte Djevojka; Ako Mickey Mouse ima dvije noge, a zatim koji patka ima dvije noge? , Što mislite, kako vukovi učio Mowgli govoriti engleski? ; Zašto svi satovi / gledati show 10:10 u dućan? , Mislite li Noa uzeo svaki životinja na arku? Ako je tako, gdje su dabrovi? , Tko je bio prva osoba koja je bljuvanje? , Može li pas ljubimac pas? Ako ne, kako se Goofy ljubimac Pluton? , Kako su rano ljudi u različitim dijelovima zemlje doći do toliko različitih jezika? , Što bi se status mrtvog čovjeka na Facebooku? , Da li Biblija zauzimaju fikcije odjeljak u knjižnici ili non-fiction? , Što bi gusjenica učiniti ako ne želi postati leptir? , Superman je poznat kao čovjek od čelika i to je razlog zašto on može uzeti metaka na grudima neozlijeđeni. Ali zašto se on patka kada netko baca automobil na njega? ; Kako doći čovjek dobiva ripped njegove košulje u potpunosti, ali ne i njegove hlače kad postane Hulk? ; Kako stomatolog ekstrakt svoje zube? ; Dobiti više savjeta o tome:; Random pitanja pitati svoju djevojku, Dating pitanja pitati djevojka, Pa to je za 21 pitanja pitati djevojku, nakon čega slijedi segment gdje sam također dao neki dobar pitanja pitati djevojku . Za vas ostaviti s final note, zašto je Johnny Depp nosio adidas kapu u 'Pirati s Kariba "?

No comments:

Post a Comment